Yes, tannebiss!

En tråd i 'Juni 2012' startet av Mortania, 12 Aug 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mortania Elsker forumet

Vi er tidlig ute vi. Neah har en stund nå tygget veldig på våre og sine egne fingre, og da jeg rev av en negl for litt siden (jeg har salig lange negler, jeg orker ikke klippe dem), brukte jeg tommelen til å kjenne på formene hennes, og da det var veldig ruglete, så jeg i munnen på henne. Der var det to hvite biler gitt! De er ikke brutt frem enda, heldigvis for mine puppers del, men nå har vi jo det "problemet" med at hun klør som et helvete, og biteringene er altfor store! Noen andre med små sm fikk tenner veldig tidlig? Hva gjorde dere for et å lindre?

2. Mittlillemirakel Juni 2012 Rocks<3

Å så tidlig? trudde ikke de fikk tenner før de var 6 måneder, men gratulerer ihvertfall :)

3. till Elsker forumet

Det var tidlig ja.. Eldste gutten min fikk sin første tann da han var tre mnd, han klødde og mye!! bitering med væske i som avkjøles hjalp

4. Nesly Juni 12s friske pust

Dentinox! :) Det bedøver gommene litt, husker det hjalp en del! Tidlig med tenner foresten! Her mista eldstemann sin andre tann i dag! :)

5. Sandbakk Juni12s Moroklump :) VIP

Eldste her begynte også tidlig å klø for tenne,tror han var bare 6 uker... Hadde mange hvite byller inne i munnen,men ingen som brøt igjennom før han var 9 mnd.. Før jeg fikk han til å ta bitering,så fikk han bite litt på fingrene mine pluss han brukte sin egen hand. :) Personlig er jeg ikke tilhenger av Dentinox pga dette inneholder alkohol,så jeg har ikke brukt dette. Men vet at mange har effekt av det! :)

6. Lisse__ Glad i forumet

Det er ikke sikkert tennene kommer nå, det kan se ut som tenner men det tar eeeevigheter før de kommer opp. Mange som har "blitt lurt" av det...

7. Mortania Elsker forumet

Lisse__ skrev:
    Det er ikke sikkert tennene kommer nå, det kan se ut som tenner men det tar eeeevigheter før de kommer opp. Mange som har "blitt lurt" av det...

For min egen del kan de fint holde seg inne til hun er 6 mnd ish, når vi begynner med å innføre måltider. Jeg vil gjerne ha brystvorter mine hele ;p svigermor jobber på odontologen, hun sa det var tenner på vei, så det er ingenting som ser ut som tenner, men når de bryter helt frem kan vi jo ikke vite. (så skulle det vært linjeskift, jeg elsker iPad -.-) angående bitering er de nå altfor store. Vi har en som er firkantet så hun kan bite på ene hjørnet, men den er fremdeles altfor stor ;p

8. OptimistHoppa Forumet er livet *MIA*

Tror Avent sine biteringer er delt opp i nivåer sånn at de har en for de minste bebisene også :)

9. Shittpomfritt Glad i forumet

Er ikke sikkert de kommer nå enda, førstemann hær fikk å 2hvite prikker rundt 2mnd alder, og han sikla og plagdes... Tok flere mnd før de kom orntlig... Men kjøpte en babytannbørste sinnet klødde han med avogtil:)

Del denne siden