Yes! Stellebord i boks!! GRATIS!!!

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
Dette stellebordet skal jeg hente i dag! Får det gratis da ei på finn skulle gi det bort! Eneste er at det er sprekk i stellematta men den skal jeg bytte ut!!!

TAKK [:D]

Veldig forøyd.. har stellekommode fra før også men det er ikke mulig å ha badebalje i å sånn..så et skal vi ha på soverommet. Å denne på badet.

Regner med det går ann å bytte ut stellematten? Du som har den kan sikkert svare meg på det?

Er veldig fornøyd ja!

ORIGINAL: Pinata

TAKK [:D]

Veldig forøyd.. har stellekommode fra før også men det er ikke mulig å ha badebalje i å sånn..så et skal vi ha på soverommet. Å denne på badet.

Regner med det går ann å bytte ut stellematten? Du som har den kan sikkert svare meg på det?

Er veldig fornøyd ja!

Ja det er bare til å kjøpe ny på barnashus(har andre plasser også), det var der jeg kjøpte mitt.. For det er bare en sån stang som holder den der. For senere kan en jo ta av den og bruke det som en komode med en plate som følte med. Det var vertfall det på min.

var det jeg mente ja [:D][:D][:D] HURRA!!!

Så bra [;)][;)]  Da har du Fått mer eller mider et helt nytt stelle bord[;)][;)]
Gratulerer igjen [:D][:D]

Grattis!!! [:)]

ORIGINAL: BNE

Så bra [;)][;)]  Da har du Fått mer eller mider et helt nytt stelle bord[;)][;)]
Gratulerer igjen [:D][:D]

TAKK [:D][:D]

Ehh men du.. kremt pssen merke er det..ser ikke det på bildet her å har ikke spurt heller... siden du har det å du vet jeg får kjøpt stellematte på barnas hus [:D]

Jøss, så heldig du er!! - jeg hadde tilfeldigvis mitt, måtte og bare bytte stellematta - GRATULERER!!

ORIGINAL: AngeLine

Grattis!!! [:)]

Takk igjen[:D][:D][:D]

Må bare bytte ut stellematten[:)] Gleder meg til å få den i hus!

Fint stellbord du har fått snuppa.[:D][:D]

Back
Topp