YES!!!!!!!!GRAVID!!!!

jas

Forumet er livet
La ut en på "før svangerskap" også, men ville annonsere det her også [:D]

Har tatt to tester som ble positive, så nå er jeg veldig gira!!
Klarer ikke helt å skjønne at vi endelig har klart det, men testen sier nå sitt da [:D]

Flyr litt frem og tilbake nå, er i tillegg alene hjemme i kveld, så dette blir jævlig sprøtt!!!

Men jeg er kjempe happy

Gratulerer sååå masse, så morro[:D]

(gratulerte på den andre tråden og[:)])

[:D]GRATULERER SÅ MYE!!!![:D](Får endre tickeren din nå da.....)
Lykke til,håper du ikke

HURRRRRAAAAAAA

Nå blei jeg glad altså!!

Ha en herlig helg med hemeligheten deres!! Hva sa mannen??

Klem, M

Gratulere masse!!!!!!!!!1[:D][:D][:D]Og lykke til med spiren i magen.

GRATULERER!!!!

det var samboeren som ba meg om å ta testen...Jeg tok en EL test først for å se om den slo ut, og det gjorde den...og når jeg fortalte han hvordan alt var, så måtte jeg bare se og ta en test [:D][:D]
Så så vi den sammen og ble kjempe glad, men måtte ut og kjøpe en til før vi kunne slippe jubelen løs [:D][:D]

Nå sitter jeg her å kapp smiler med sola, og er snart på vei ut av døra for å løpe noen runder rundt huset...hehe

[:D][:D][:D][:D][:D]

Blir så glad på deres vegne, gratulerer!!! Var det lenge dere har prøvd?

Gratulerer så veldig mye med spiren i magen. Kjempe kos at dere har klart det.

Klem

Gratulerer masse masse masse.

Lykke til!!!!![:D][:D][:D]

vi har holdt på siden august 04... Så det er over et år..skulle sende søknad til prøverør hvis jeg ikke ble graid innen januar...hmm, virket å få press på seg gitt..hehe

Så fantastisk!! ( Huff de tårene!) Lykke til så masse videre!

Kjenner det så igjen. Vi hadde prøvd i tre år da førstemann ble født etter et prøverørsforsøk. Nå venter jeg den tredje, og både den og jenta kom på vanlig måte. Så det er absolutt mulig. Håper slike historier som din, kan være en oppmuntring for alle prøverne!

Gratulerer så mye! [:D]

Gratulerer!!!
[;)][;)][;)][;)]

SUPERGRATULERER!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Gratulerer så mye JAS! Ekstra morro når det klaffer for dere som har slitt så lenge! Kos deg i helga, og svev på skyer....[:D]

Back
Topp