YES glad og litt moro å være tvilling hehe

**tvilling85**

Forumet er livet
Nå ble bilen min endelig eu godkjent - så nå skal jeg belønne bilen med å selge den hehe

Var så morsomt, jeg kom inn på naf og mannen i kassa sa hallo, og jeg blid tilbake sa hallo.
Og så stod det en mann der som hadde hatt bilen sin inne også, han også sa blid hallo til meg og jeg hallo tilbake.. og han titta så intenst på meg og spørte om barnet hadde det bra.. jeg ble et spørsmålstegn.. barnet?? sa jeg..
Og han: ja barnet..
Jeg spørte om han mente den i magen - jeg skjønte ikke hva han mente, hadde aldri sett mannen før hehe

Og så skjønte ikke han noe heller, og spørte om jeg hadde en søster og så begynte jeg å le. Ja det har jeg jo :p Så viser det seg at han jobber sammen med søstra mi og trodde jeg var henne.
Ække bare bare å være tvilling - og jeg syns ikke vi er så like en gang hehe

Det skjedde også når søstra mi besøkte meg på jobben.

Jeg satt i resepsjon og sjefen min skulle gå for dagen og sa hade i det han gikk ut døra. Og så møtte han søstra mi i trappa og sa hade til henne også på en sånn måte at han kjente henne. Søstra mi skjønte ingenting og ante ikke hvem han var, men sa da hade. Sjefen gikk videre ned og stussa litt, syns noe virket rart, men jaja..

Og dagen etter så sa jeg til han: hørte du møtte søstra mi i går.. Han ble litt rar og begynte å tenke..
Skjønte ikke hva jeg mente. I trappa sa jeg.. og da gikk det opp et lys for han at han hadde stussa over at han måtte si hade til meg 2 ganger i går men tenkte ikke på det.

Fy søren mange har tatt feil av oss altså.

Egentlig det mest irriterende er når vi er ute sammen og fremmede titter på oss og kommer bort og sier: "unnskyld at jeg spør, men er dere søsken?" Ehm ja vi er søsken.. er vel ikke rart det hehe

Ble litt langt dette, men måtte bare le av tanken. Føler jeg er borti mye rart innimellom [8D]

Hehe. Mamma er også tvilling. Når jeg var liten så hendte det jeg tok feil mange ganger. Men nå bleiker mamma håret og tante farger det svart. Så ser god forskjell! MEN på telefon er det vanskelig å skille! De snakker helt likt...

Jeg husker spes en gang mamma hadde sminkeselskap hjemme. Så gikk jeg og maste og drog i henne og spørte om jeg ikke kunne få en leppestift. Til slutt sa hun at jeg måtte gå å spørre moren min om det! Da ble jeg litt rar.... [&:]

Ja ikke sant. På videregående så testa vi lærerne. Jeg gikk i A klassen og ho i B. Og en dag så bytta vi klasse for en time, jeg fikk hennes engelsktime og hun min bedriftskunnskap..
Lærerne merket INGENTING!!!

Det kjipeste var at i timen til søstra mi fikk vi overaskelsesprøve i engelsk *gulp* og dårlig som jeg er i engelsk skaffet henne en 2 [8D]
Ikke fikk ho ta prøven om igjen heller hehe

ORIGINAL: ladylovelylux

Hehe. Mamma er også tvilling. Når jeg var liten så hendte det jeg tok feil mange ganger. Men nå bleiker mamma håret og tante farger det svart. Så ser god forskjell! MEN på telefon er det vanskelig å skille! De snakker helt likt...

Jeg husker spes en gang mamma hadde sminkeselskap hjemme. Så gikk jeg og maste og drog i henne og spørte om jeg ikke kunne få en leppestift. Til slutt sa hun at jeg måtte gå å spørre moren min om det! Da ble jeg litt rar.... [&:]

hehe så morsomt.
Det gjør nevøene til søstra mi også, de ser ikke forskjell så de spør hele tiden nå (etter feil mange ganger) om jeg er tante før de spør meg om ting hehe

Ja d er moro med tvillinger. Jeg har oxo hatt no lignende, har ikke tvilling men søstre på forskjellige alder og folk tror at vi er firlinger. D er forskjell på høyde oxo. Eldste søsteren hadde arangert et bryllupsbursdag til mamma og pappa, søster nr.2 og meg nr.3 og nr.4 var på senteret for å kjøpe no gave til mamma og pappa. Vi måtte så klart en tur på do oxo, og en etter en kom vi ut derfra. Venninnen til store søster var oxo der og ble ganske overasket da hun så oss. Først kom en ut og venninna var sikker på at d var hu eldste, men før hun rakk å komme til hu som kom ut fra toalletet kom d enda en og hu trodde at vi var tvillinger men så kom d en til og da var hun ganske forvirret. Dagen etter pratet hun me eldste søstra og spurte om hun var en av firlingene og hun fikk hele historien om hva hun hadde opplevd dagen før. Da måtte søster le og forklarte at de er ikke firlinger men d er forskjell på alder med dem.

ORIGINAL: Mamma å Martine

He he... Oppstår mange morsomme episoder når det er tvillinger

Er dere eneggede tvillinger, tvilling85?

ORIGINAL: ros

Ja d er moro med tvillinger. Jeg har oxo hatt no lignende, har ikke tvilling men søstre på forskjellige alder og folk tror at vi er firlinger. D er forskjell på høyde oxo. Eldste søsteren hadde arangert et bryllupsbursdag til mamma og pappa, søster nr.2 og meg nr.3 og nr.4 var på senteret for å kjøpe no gave til mamma og pappa. Vi måtte så klart en tur på do oxo, og en etter en kom vi ut derfra. Venninnen til store søster var oxo der og ble ganske overasket da hun så oss. Først kom en ut og venninna var sikker på at d var hu eldste, men før hun rakk å komme til hu som kom ut fra toalletet kom d enda en og hu trodde at vi var tvillinger men så kom d en til og da var hun ganske forvirret. Dagen etter pratet hun me eldste søstra og spurte om hun var en av firlingene og hun fikk hele historien om hva hun hadde opplevd dagen før. Da måtte søster le og forklarte at de er ikke firlinger men d er forskjell på alder med dem.

haha snakk om å bli forvirra ja :p
En venninne av oss trodde det bare var en av oss i en mnd på skolen, ho trodde ho bare så en av oss veldig ofte av gangen hehe

ORIGINAL: namba

Er dere eneggede tvillinger, tvilling85?

Nei vi er ikke eneggede, mamma sier vi er 2 egga, men MANGE tar feil [8D]

Så mange morsomme historier altså [:D][:D]

ORIGINAL: mammamilla

Så mange morsomme historier altså [:D][:D]

Skal ikke påstå at alle dager er kjedlige nei [8D]

Back
Topp