Nynne
Elsker forumet
I dag har jeg fullført 30 DS uten pause.
Litt stolt da. Hadde dager jeg ikke var fullt så motivert, men Chinchilla og Emja var de store motivasjonsfaktorene
.
Hadde ikke som mål å gå ned mange kg, men ville stramme opp. Føler meg sterkere, har fått mer energi og har gått ned 3 kg. Får på meg bukser som jeg slet med for 2-3 uker siden, så er fornøyd[:)]
Har tenkt å fortsette litt med Zumba.
Er det noen som har noen andre forslag? Vil fortsette med trening, men er litt lei 30 DS nå, så tar gjerne mot ideer med takk[:)]
Litt stolt da. Hadde dager jeg ikke var fullt så motivert, men Chinchilla og Emja var de store motivasjonsfaktorene
.Hadde ikke som mål å gå ned mange kg, men ville stramme opp. Føler meg sterkere, har fått mer energi og har gått ned 3 kg. Får på meg bukser som jeg slet med for 2-3 uker siden, så er fornøyd[:)]
Har tenkt å fortsette litt med Zumba.
Er det noen som har noen andre forslag? Vil fortsette med trening, men er litt lei 30 DS nå, så tar gjerne mot ideer med takk[:)]
Holder på med 30 days, men har pause pga sykdom... Når jeg er ferdig med 30 days så tror jeg jeg skal prøve trening med rockering.... Har hørt så mye bra om det.... [:D]