Yes!! Fullført 30 DS

Nynne

Elsker forumet
I dag har jeg fullført 30 DS uten pause.
Litt stolt da. Hadde dager jeg ikke var fullt så motivert, men Chinchilla og Emja var de store motivasjonsfaktorene.

Hadde ikke som mål å gå ned mange kg, men ville stramme opp. Føler meg sterkere, har fått mer energi og har gått ned 3 kg. Får på meg bukser som jeg slet med for 2-3 uker siden, så er fornøyd[:)]

Har tenkt å fortsette litt med Zumba.
Er det noen som har noen andre forslag? Vil fortsette med trening, men er litt lei 30 DS nå, så tar gjerne mot ideer med takk[:)]

Såååååå flink du er Nynne!! Har ikke noe tips men ville bare si hvor flink du er[:D][:D]!!
KLEM!

Gratulerer Holder på med 30 days, men har pause pga sykdom... Når jeg er ferdig med 30 days så tror jeg jeg skal prøve trening med rockering.... Har hørt så mye bra om det.... [:D]

Tusen takk jenter[:)]

Så flink du er!! [:)] Gratulerer!!!!
har 30 days liggende.. har hatt 2 økter så gadd jeg ikke mer, syns det er kjedelig å trene hjemme... men trener jo på spenst og da så får jo litt trening.

Har ikke jeg vært en inspirasjon....buuuuu[&o][&o][&o]...hehe neida bare tuller. Emja og Chinchilla var mine motivasjonskvinner også.[:D]

Du har vært kjempe flink![:)]

Jeg er jo også ferdig nå. Jeg skal trene No more trouble zones, cardio kickboxing og Bannish fat metabolism med Jillian nå. 2 av de videoene er på 1 time. Kickboxinga er på 30 min ca så tenkte å ta en level av 30 ds i tilegg den dagen.

Jeg trente NMTZ i dag og jeg holdt på å stryke med...tuuuuuuuuuungt ja, MYE verre enn 30 DS. Så om jeg kan anbefalle det vet jeg nå ikke, hehe...jo da. Er kjempe bra trening![:D][8D]

Gratulerer så mye [:D] Flinke jenta [:D]

SAA FLINK!!!skulle gjerne faatt mot?vert meg jeg aa og da hjelper det aa se andre som har faatt strammet opp og generelt opnaadd resultater. v?l gjerne ha t?lbake 4packen m?n og komme ?nn ? 'för jeg var gravert' jeans saa da er det jo bare aa begynne!

Stooor aplaus t?l deg som har gjennomfört og er mot?vert t?l enda mere tren?ng!YOU GO!!

ORIGINAL: Krølla82

Har ikke jeg vært en inspirasjon....buuuuu[&o][&o][&o]...hehe neida bare tuller. Emja og Chinchilla var mine motivasjonskvinner også.[:D]

Jeg er jo også ferdig nå. Jeg skal trene No more trouble zones, cardio kickboxing og Bannish fat metabolism med Jillian nå. 2 av de videoene er på 1 time. Kickboxinga er på 30 min ca så tenkte å ta en level av 30 ds i tilegg den dagen.

Jeg trente NMTZ i dag og jeg holdt på å stryke med...tuuuuuuuuuungt ja, MYE verre enn 30 DS. Så om jeg kan anbefalle det vet jeg nå ikke, hehe...jo da. Er kjempe bra trening![:D][8D]

Jo Krølla82, du har vært til kjempe motivasjon. Tenkte på det etterpå at jeg skulle ha skrevet deg også. Det var Emja og Chinchilla jeg hørte om først, så de var de første motivasjonskvinnene[:D].
Du har jo vært kjempe flink. Som jeg har sagt før, så er jeg kjempe imponert over deg. Bøyer meg i støvet.

Tusen takk for tips[:)]

Tusen takk alle sammen[:)]

ORIGINAL: Nynne

ORIGINAL: Krølla82

Jo Krølla82, du har vært til kjempe motivasjon. Tenkte på det etterpå at jeg skulle ha skrevet deg også. Det var Emja og Chinchilla jeg hørte om først, så de var de første motivasjonskvinnene[:D].
Du har jo vært kjempe flink. Som jeg har sagt før, så er jeg kjempe imponert over deg. Bøyer meg i støvet.

Tusen takk for tips[:)]

Hehe...jeg bare tulla da.[;)]

Back
Topp