Yes!! Fikk nettopp telefon fra gynekologen :)

Shellfish

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
De ringte og vekket meg med beskjed om at jeg har fått time til UL i morra! :D Da får jeg endelig konstantert hvilket leie denne tassen har lagt seg i. Selv om jeg ikke er voldsomt redd eller bekymra, så tar den uvissheten og grublingen litt mer energi enn nødvendig...Skal bli godt å få vite! :)


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Så herlig!! Og så deilig at du skal sjekkes allerede i morgen:D Da er det bare å glede seg, og håpe at den lille ligger med snuta godt ned :):)
 
Så flott at de får sjekket deg fort :D Bedre når man vet hva man har å forholde seg til! Og bare vite :) Masse lykke til i morgen! :)
 
Last edited:
Så bra at du fikk time allerede i morgen :-D håper den lille ligger med nesa rett vei ;)
 
Åh så deilig! :D er det 5 uker til termin? Er på app så ser ikke eventuelle nedtellinger og sånn :)

-Fra appen-
 
Åh så deilig! :D er det 5 uker til termin? Er på app så ser ikke eventuelle nedtellinger og sånn :)

-Fra appen-

Nei, under 3 uker igjen faktisk! 20 dager i dag, så i går kveld ble jeg litt stressa da jeg oppdaget en ørliten blødning for første gang... Det kan jo skje når som helst nå, så hadde vært greit å vite før fødselen startet. Derfor var det helt greit å bli vekket av telefonen i dag ;)


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Nei, under 3 uker igjen faktisk! 20 dager i dag, så i går kveld ble jeg litt stressa da jeg oppdaget en ørliten blødning for første gang... Det kan jo skje når som helst nå, så hadde vært greit å vite før fødselen startet. Derfor var det helt greit å bli vekket av telefonen i dag ;)


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
Åh se det!! Regnet helt feil når jeg så "midten av oktober" ^^ Tihi!

-Fra appen-
 
Så bra at du får sjekket opp i det!

Krysser fingrene for at lille bebisen ligger med hodet ned!

Lykke til! :)
 
Da har jeg vært til undersøkelse og tassen ligger med hodet riktig vei! :) Det er da enda godt, så fikk jeg i alle fall en positiv nyhet i dag... For på sist kontroll hos lege så reagerte han på at BT var gått noe opp, derfor sjekket de det i dag også og det endte med innleggelse :( Høyt BT, spor av protein i urin (ikke alarmerende) og lett trykk i pannen gjorde at de ville legge meg inn. Så nå ligger jeg her da, føler meg egentlig fin i formen og må bare vente på svar og forsøke å ta dette innover meg...Alt vel med lille tassen vår da :) Fin hjertelyd, blodgennomstrømning i navelstreng var ok, og vekst var helt på gjennomsnittet. Rart å ligge her, men samtidig glad for at de velger å ta det på alvor også


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Så bra at mini ligger riktig vei, men så kjedelig at du ble innlagt! Får håpe det ikke er no sv.forgiftning på gang! Godt de tar det alvorlig og undersøker det nøye :) Hold oss oppdatert med hva som skjer! :)
 
Så bra at mini ligger riktig vei, men så kjedelig at du ble innlagt! Får håpe det ikke er no sv.forgiftning på gang! Godt de tar det alvorlig og undersøker det nøye :) Hold oss oppdatert med hva som skjer! :)

Ja, litt kjedelig det der... Men har et BT som fyker opp og ned tydeligvis ;) Siste måling nå var helt fint :) Så får se hva resultatet av blodprøvene blir.


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Back
Topp