Yes, endelig min tur!!

Lillian84

Elsker forumet
Juli13-jentene
Beste overraskelsen på morran idag. :) Positiv test, hvis man legger godvilja til. Streken er der, bare ikke helt tydelig. :) Det var så herlig, og så stor lettelse for at endelig var spira vår der. Nå krysser vi bare fingrene fram mot uke tolv, og ting blir litt sikrere! Herlig å være med i "gjengen", folkens!! ;)
 
Grattis!!  Så herlig da! Gleder meg til kanskje å komme etter i løpet av uken!
 
Gratulerer med spiren :-)
 
velkommen  og gratulerer ...blir spennende og følge hverandre her inne  :)
 
Tusen takk, alle sammen. :) Jeg gleder meg til å følge alle dere andre fra spire til nyfødte, til små bhg barn og små skolebarn.... ;)
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer :-) 
Jeg venter på en positiv test :) Om den blir positiv har vi termin samme dato ? :) 9.mars ? ca hvertfall :) Heldig du som fant det ut så tidlig :) Hvordan test brukte du ? :)
 
Tusen takk, søt du er! Så spennende da, jeg krysser fingrene for deg. Jeg brukte en fra apoteket, a1 eller noe i den duren, og den tok jeg på søndags morran. :) Men prøv den rfsu som du får kjøpt i dagligvarebutikk, den skal kunne vise det tidlig. :) Ha en fin dag!
 
Okei :) Skal dra å kjøpe en nå ;) Krysser fingrene for positiv i morgen tidlig :-D
 


C91 skrev:
Okei :) Skal dra å kjøpe en nå ;) Krysser fingrene for positiv i morgen tidlig :-D



Nå...... Hvordan er det gått? Jeg er spent på resultatet, gleder meg til å høre.... ;)
 
TR kom , så ble ikke noe denne mnd :/ får håpe på april baby istede da :D
 


C91 skrev:
TR kom , så ble ikke noe denne mnd :/ får håpe på april baby istede da :D



Da ønsker jeg deg masse masse lykke til, og satser på en spire neste mnd. :)
 
Back
Topp