Yes !Endelig :) (dren i ørene)

tipp

Forumet er livet
Har ventet lenge på dette.Nå skal endelig jenten vår få dren i ørene. Så håper det vil hjelpe på på den ene og andre måten. Språket ikke minst.

Men hvor lang tid tar en sånn operasjon? Hun skal inn 25.januar[:)]

Ikke mer[:)]Så herlig [:)]

Takk for svar[:)][:)]

Da Nora fikk dren fikk vi se henne etter ca 20 min så det går ganske fort. Selv om det var lange minutter mens det sto på. Ikke noe kjekt å se at hun ble lagt i narkose. Da hun sovnet så ble hun så tung og slapp i kroppen, føltes ut som hun var død. Så da kom tårene. Men var verdt det, Nora har det mye bedre nå. Har ikke ørebetennelser, sover godt om nettene samt språket har blitt mye bedre. Masse lykke til !!!!![:D]

Så bra[:)] Datterå mi ska få den 27[:)] Glede meg eg og. Håpe språket bler bedre[:)]

Hvor raskt merka dere bedring i språket? Her ble det lagt inn dren i desember..... Men kan ikke si vi merker noe særlig bedring enda

Minsten på 1,5år fikk lagt inn dren nå i begynnelsen av januar, tok under 5 minutter. Oppvåkninga tok 40 minutter, og så fikk vi reise hjem[:)]

ORIGINAL: AnetteN

Da Nora fikk dren fikk vi se henne etter ca 20 min så det går ganske fort. Selv om det var lange minutter mens det sto på. Ikke noe kjekt å se at hun ble lagt i narkose. Da hun sovnet så ble hun så tung og slapp i kroppen, føltes ut som hun var død. Så da kom tårene. Men var verdt det, Nora har det mye bedre nå. Har ikke ørebetennelser, sover godt om nettene samt språket har blitt mye bedre. Masse lykke til !!!!![:D]

Samme her! Jeg fikk ikke bli med inn siden jeg var gravid, men stakkars pappaen begynte jo å gråte. [:(] Og da begynte jo jeg også! Så når de bar han inn på rommet han skulle slappe av på og fikk helt vondt av "slappe" gutten min.
Han ble operert i våres men det kommer fremdeles ut litt gørr hvis han er veldig forkjøla. Har vært til sjekk og det er bare snørr og gørr som kommer ut siden det er åpent. Han har ikke noe vondt mer. Og prater som en foss!! [:D] Tok et par måneder etter operasjonen men det kan jo være pga av alder også da. [8|]

Back
Topp