Yes.* En liten oppdatering*

ajasto

Forelsket i forumet
Nå har vannet gått så nå tusler vi oss inn på sykehuset.......hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa[:D][:D][:D]

Heisann alle sammen. Regner med de fleste har fått med seg at vår lille herlige datter ble født på lørdag. Vannet gikk som sagt halv to natt til fredag, men ingenting skjedde. Ingen fremgang. Ble litt styr siden jeg fikk infeksjon med første som endte i keisersnitt. Så de mente det var på gang denne gangen også. Etter mye om og men ble jeg satt i gang lørdag i elleve tida. Jeg var mildt sagt rimelig lei så jeg nektet jordmor å skru ned dryppet. Hehe. Mannen min kom inn kl to og kvart på tre kom hun endelig. Kom hjem i går kveld.
Hun har vært veldig kvalm av fostervann og kastet opp endel og hostet og tett nese. Men ser ut som det begynner å ordne seg nå. Derfor har hun ikke vært flink å suge så vi er litt på etterskudd der. Men håper på at vi klarer å hente oss inn igjen.[:D]

Masse lykke til [:D][:D] 

Bra! Lykke til.

jaaa, jeg håpet det skulle være noe slikt. Håper du snart (om ikke allerede) har nurket i armene dine. Lykkke til!!!!!!

Å så spennende! Lykke til!!![:)]

Lykke til!!! =)))

Spennende!!! Gleder meg til oppdateringen!![:D]

Hurra! Da skjer det noe i alle fall[:D][:D] Lykke til! spent på om det er lenge til det kommer oppdatering[:D]

Spennende spennende [:D]
Kanskje er allerede nurket kommet til verden....[;)]
Venter spent på oppdatering [:D]

ORIGINAL: Actrine

Spennende!!! Gleder meg til oppdateringen!![:D]

ORIGINAL: Nøste77

Spennende spennende [:D]
Kanskje er allerede nurket kommet til verden....[;)]
Venter spent på oppdatering [:D]

Har det skjedd noe tro???? Håper du har gullet i armene dine![:)]

Oi så spennede [:)] Kansje nurket har kommet alt.
hi hi det er 28 januar det skjer ting, vennina mi fikk ei jente kl 13 i dag

ingen oppdateringer ennå???

Var vel en oppdatering på facebook om at jenta var komt i går? [:D]
Der sto vitale mål og alt.. Og bilder kom det og.. Herlig prinsesse! [:D]

Opp med seg[:)]

Gratlerer så masse. Det hele går seg nok til etterhvert. Du har jo prøvd dette for. Kos deg masse masse!

Back
Topp