YES! :D

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Joho! Må bare fortelle at jeg ble oppringt fra babyshop i dag med nyheten om at vogna vår + alt ekstrautstyr nå har ankommet butikken :D

Da skal jeg hente det på torsdag - hvis jeg klarer å vente så lenge!!! :blob8 :blob8 :blob8 :blob6 :blob6 :blob6 :blob7 :blob5 :blob1 :excited001

Kommer til å føles så virkelig når vogna står her :D GLEDER MEG SKIKKELIG!!!

Så godt! Deilig å vite at ting er på plass
Når den lille kommer :)

Håper virkelig vogna jeg ønsker er på lager når jeg kommer i morgen! Skal av sted å kjøpe da, og kjenner jeg begynner å få dårlig tid! Er jo alt 37+5 i morgen!

Så godt! Deilig å vite at ting er på plass
Når den lille kommer :)

Håper virkelig vogna jeg ønsker er på lager når jeg kommer i morgen! Skal av sted å kjøpe da, og kjenner jeg begynner å få dårlig tid! Er jo alt 37+5 i morgen!

Ja.. Jeg fikk litt hjerte i halsen da jeg skulle bestille vår vogn for 2-3 uker siden. Fortalte at jeg hadde termin den 13 juli og begge bak kassa utbrøt ''OI! Ja, da må vi skynde oss, ja får håpe vi rekker det'' osv osv... :P

Hehe.. Skikkelig betryggende ;)
Heldigvis gikk det jo i en fei dette. :)

Såpass ja... Huff, kjenner jeg er bittelitt stresset nå!

Nei, unnskyld. Det var ikke meningen å stresse deg. Det ordner seg helt sikkert. Ser jo det på meg hvor kort tid det egentlig tok alt i alt. :) Var heller kassadamene som skremte vettet ut av meg ;)

Nei, unnskyld. Det var ikke meningen å stresse deg. Det ordner seg helt sikkert. Ser jo det på meg hvor kort tid det egentlig tok alt i alt. :) Var heller kassadamene som skremte vettet ut av meg ;)

Jada, går nok bra :) men greit å være litt Forberedt da på at vi kanskje ikke får med noe vogn i morgen :) så bør vel egentlig si takk :)

Så deilig å få ting i orden da!
Og de på babyshop holdt virkelig ord med å speede opp bestillingen for deg. Tok ikke lange tida :)
Kos deg med nye ting i morgen :)

Hentet ut vår vogn i dag. :D
Råflott og lekker TFK men jeg skjønner jo nesten ikke bæra av den... :P
Er ikke som en enkel simo akkurat :P

Back
Topp