Yeey, da er endelig

CasMal

Forelsket i forumet
Dagen for 3D ultralyd kommet:):) så klokken 17.30 får vi endelig sett lillegutt igjen:) Ungene skal også få være med, så spenningen er ekstra stor her i huset:):):)
 
Takker jenter:) jaaa, satser virkelig på noen flotte bilder:) håper bare ikke han har lagt seg ned i bekkenet, for da ha jeg hørt at bildene kan bli dårlige:-/ dere som har vært på 3D privat, hadde dere forreseten med helsekortet??
 
Jeg hadde med helsekortet - men trengte det ikke :) Det ble ikke noen kontroll, han spurte ikke etter det engang (Helsesenter1, Tønsberg). Men kan være greit å ha med for sikkerhetsskyld :) Du får også lov til å legge ut bilde av gullet om det blir noen greie ;)
 
Jeg hadde med mitt, og hun tittet bare fort på det. Spørs jo hvorfor du bestiller ekstra ul, vi ville bare for en ekstra titt :)
 
Hoho, litt treg her, men her kommer bilder:) ikke de aller beste, da han ikke var villig til å flytte på verken seg selv eller hender:-/ men men, bøe nå fornøyd likevel:) ImageUploadedByBV Forum1365766226.197975.jpg
 
Ååå.. Så fin !! Ser godt at det er en nesten helt ferdig bebi :) Kjempefine bilder :)
 
Så nydelig. Fantastisk det bildet i midten da!
 
Takktakk:) gleder oss til å møte han nå:) heldigvis ikke sååå lenge igjen:)
 
Back
Topp