yeeey, ul overstått :)

zzsandra

Forelsket i forumet
Og det ser ut som jente nr 2 her hos oss :) uten å si det heeelt sikkert, så blir nok en 3d etterhvert :) alt flott og fint med lille Oluffa (samboeren min er ikke helt enig enda, må bare oppdra han ferdig først så er navnet i boks :)   )
 
Syns det er veldig fint navn, og så passer det godt til storesøstersemoticon
Du har jo en stund å oppdra han ferdig på ..hehe!

Godt alt sto bra til :-)

får du tat 3D i Kr.sand, eller må du til Arendal?
 
det har eg ikke sjekka ennå, men må finne det ut snart å ordne time, vet ikke om d e sånnt i kristiansand?
 
Gratulerer med vel overstått ul


Oi, men det navnet var da veldig spesielt i mine øyne...
 


zzsandra skrev:
det har eg ikke sjekka ennå, men må finne det ut snart å ordne time, vet ikke om d e sånnt i kristiansand?

Gratulerer med jente i magen :) Tror di har 3D på Røntgensenteret i Kr-sand :)

 
hehe,ja ca 98 % av de som har hørt navnet til nå er negative til det, så det er nok for spesielt for de fleste :) men jeg synes det er helt fantastiskt flott :) var brukt på slutten av 1800 tallet, så godt som ubrukt siden. Jeg liker ikke Ola Normann- navn så vi er alle ulike dær, heldigvis :) forresten så mener jeg at Ola er et jentenavn, at det er den feminine motpart til Ole.. mange som reagerer på det også..men finnes faktisk jenter som heter Ola... sånn tatt ut av sammenheng fra det blå, hehe :D

åååh, røntegnsentret i kr.sand..takk, de må jeg ringe og høre med :) hvis ikke det passer er jeg ofte i Oslo, dær tok jeg 3d med hun forrige jenta mi <3 hærlig opplevelse :) takk
 
Gratulerer med overstått ul :) Syntes navnet var kult, artig å bruke noe som ikke alle heter :)
 
Back
Topp