YEEES!! Endelig litt progresjon :D

FruBlond

Andre møte med forumet
Har trent jevnlig lenge nå, dvs i 1,5 år. Alt er stått stille det siste året.... Men etter jeg begynte å løpe er jeg gått inn 1-2 cm nesten over alt. Begynte å løpe rett før jul. Pluss at etter jul og nyttår ha jeg nesten klart å kutte godterier i uka :-) Gøy når resultatene kommer så fort! Ikke veid meg enda, men. Når man måler er det morsomt å se cm forsvinne! Måtte bare dele dette med dere ;-)
 
Så bra!! Ingenting er bedre enn når en ser resultater! Du har jo helt sikkert gått ned i vekt også ;)
 


FruBlond skrev:
Har trent jevnlig lenge nå, dvs i 1,5 år. Alt er stått stille det siste året.... Men etter jeg begynte å løpe er jeg gått inn 1-2 cm nesten over alt. Begynte å løpe rett før jul. Pluss at etter jul og nyttår ha jeg nesten klart å kutte godterier i uka :-) Gøy når resultatene kommer så fort! Ikke veid meg enda, men. Når man måler er det morsomt å se cm forsvinne! Måtte bare dele dette med dere ;-)


Så herlig! Da er det virkelig GØY å trene!:)

Jeg så i en annen tråd hvordan du løper, men kan jeg spørre hvor ofte du løper? Er du nasi på sunn mat og ingen godteri? :) Jeg vil også bli kvitt noen cm;)
 


10mai skrev:


FruBlond skrev:
Har trent jevnlig lenge nå, dvs i 1,5 år. Alt er stått stille det siste året.... Men etter jeg begynte å løpe er jeg gått inn 1-2 cm nesten over alt. Begynte å løpe rett før jul. Pluss at etter jul og nyttår ha jeg nesten klart å kutte godterier i uka :-) Gøy når resultatene kommer så fort! Ikke veid meg enda, men. Når man måler er det morsomt å se cm forsvinne! Måtte bare dele dette med dere ;-)


Så herlig! Da er det virkelig GØY å trene!:)

Jeg så i en annen tråd hvordan du løper, men kan jeg spørre hvor ofte du løper? Er du nasi på sunn mat og ingen godteri? :) Jeg vil også bli kvitt noen cm;)



Trener tre ganger i uken. En dag løper jeg bare, dvs 45-60 minutt. De to resterende dagene løper jeg intervaller etterfulgt av styrketrening. Er ikke nasi på mat og slikt. Prøver å ikke spise godteri utenom en dag i uka ( blir ofte lørdag OG søndag). Spiser helt vanlig føler jeg. Drikker masse vann og prøver å spise masse frukt :-)) Hadde jeg vært sunnere i matveien, hadde det nok gått enda fortere ned.. Men orker ikke å gå på noe diett. Skal ikke ned så mange kg. Lykke til!!
 
Så gøy å lese om fremgang og treningsglede :)) Du er kjempeflink!
 
Back
Topp