YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY

TinaCelineeey

Forumet er livet
11:15min
Gratulerer, du har bestått Teoriprøven for bil!
Du hadde 4 feil, av maksimalt 7 tillatte feil.

WOHOOOOOOO!!
[:D]
*danse*

jeg tror jeg skal kjøpe sånn greie for 30kr i døgnet..
For man får veldig mange av de samme spm hver gang liksom...
(tok på www.prove.no)

jippi![:D]

Gratulerer!!! Så moro!! Sikkert deilig å ha det ute av verden!!
Lykke til videre med lappen!

jeg må lese litt mer på vikeplikt vet jeg..
for jeg skjønner virkelig ikke vikeplikt[8|]
[8D]

Men kanskje ikke teori'n går såååå dårlig som jeg trodde[:D]

ORIGINAL: RenateTamara

ORIGINAL: TinaCeline

[8D]

bare å spørre meg om det er noe du lurer på[:D] svarer gjerne og hjelper deg gjerne så godt jeg kan

høres bra ut og ta sånn for 30 kr i døgnet[:D]

[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Miss Fat

[8D]

Husker når jeg tok lappen (for 12 år siden- da høres du virkelig ikke gammel ut nei)

Slet sann med vikeplikt ut av rundkjøring, type se seg over skulderen før jeg bytta felt. Hadde 5 timer bare med dette, da sa kjørelæreren at dette håpte han bare kom til å gå bra når jeg tok lappen.

Teorien tok jeg 3 ganger- klarte siste gangen. Det var når det var type "multiple-choice" prøve. Kunne ha 35 feil. Første gangen hadde jeg 39, så 37 før jeg klarte det 3 gangen med 35. Men de to første gangene ble det lite lesing med tante som døde plutselig, far som flytta ut og mye skole.... Men så klarte jeg det. Hadde og teorikurs, men tror ikke jeg lærte noe puck der.

Oppkjøringen tok smarte meg første gangen da, hahahha.... Kjørte i underkant av 30 minutt og klarte det. På Stord, siden det var 9 uker ventetid i Bergen!!

[:D][:D]
¨
35 feil? :O kan bare ha 7 feil nå[:-]
shaaait

ORIGINAL: RenateTamara

ORIGINAL: Miss Fat

[8D]

Husker når jeg tok lappen (for 12 år siden- da høres du virkelig ikke gammel ut nei)

Slet sann med vikeplikt ut av rundkjøring, type se seg over skulderen før jeg bytta felt. Hadde 5 timer bare med dette, da sa kjørelæreren at dette håpte han bare kom til å gå bra når jeg tok lappen.

Teorien tok jeg 3 ganger- klarte siste gangen. Det var når det var type "multiple-choice" prøve. Kunne ha 35 feil. Første gangen hadde jeg 39, så 37 før jeg klarte det 3 gangen med 35. Men de to første gangene ble det lite lesing med tante som døde plutselig, far som flytta ut og mye skole.... Men så klarte jeg det. Hadde og teorikurs, men tror ikke jeg lærte noe puck der.

Oppkjøringen tok smarte meg første gangen da, hahahha.... Kjørte i underkant av 30 minutt og klarte det. På Stord, siden det var 9 uker ventetid i Bergen!!

er utrolig glad vi ikke har samme teoriprøver som det dere hadde.. at det kunne være flere riktige svar pr oppgave..

jeg hadde ikke noe teorikurs.. syns det var bortkastet penger, for jeg skulle klare ålese selv.. sta? neida[8|]

åh..nå kjønte jeg xD
kjønte ikke jeg[8D]

Så man må ikke ha teorikurs?

Skjønner ingenting jeg[&o]
Noen sier jeg må ha det...
andre sier jeg ikke må det..
så sier pappa at jeg må ha det..
også får jeg høre at jeg ikke trenger det av dama til stebror.
[&:]

Back
Topp