Yeee! Uvi!

Mymlen93

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Andre her med uvi? Eller som har hatt? Var til legen med ryggen, fikk beskjed om at jeg hadde uvi. Må på pencelinkur. Litt bekymra for det.
 
jeg hadde i sommer...
tre kurer med pencilin før jeg ble frisk igjen. så håper legen din har sendt inn til dyrking sånn at dere vet du får korrekt legemiddel..
ellers er ikke uvi i behandling særlig farlig. vondt, men ikke veldig farlig. ubehandlet uvi kan være ganske ille...
god bedring fra meg.
 
Lurt å ta probiotika samtidig og en liten stund etterpå. Siden antibiotikaen dreper mange av de snille bakteriene også som vi trenger;) evt spise yogurt.
 
Keg fikk forrige svangerskap. Hadde det i 3 uker. Først en tablett som gjorde meg verre så jeg kastet opp. Dro tilbake til legevakten som mente det sikkert var omgangssyke. Fikk en ny kur jeg kunne prøve. Den tok jeg ut tiden. Siste dagen kjenner jeg at alt ikke er borte. Neste dag kom det verre tilbake. Dro til legen som måtte ringe sykehuset å få svar på prøvene. De skal sendes inn når man er gravid med uvi. Så fikk jeg en ny kur å gå på i 2 uker.
 
Hadde det for en mnds tiden siden. Prøven ble sendt til dyrkning, og jeg fikk Penomax? Mener det var det den het. Gikk på den i 7 dager og alt ble borte :)
Kastet opp fra før, og ble ikke akkurat mindre dårlig av tablettene, men jeg mått bare holde ut uka.. noen av tabletten kom i retur, men kuren hadde funka fint likevell
Lykke til og god bedring!
 
Back
Topp