Yeah

*Snoopy*

Forumet er livet
I morgen går turen til TYRKIA for 14 dager,skal bli deilig [:D]Da skal vi bare kose oss,eg skal trene og håpe eg blir frisk snart (Eg har halsbetennelse)..Så eg får virkelig håpe Thea ikke reagerer på vaksinen hun skal få i morgen da..Hun reageret ikke på den første vaksinen hun fikk og da mente HS at det var veldig lite sannsynelig at hun kom til og reagere nå *Krysse fingrene*!!

Skal nok kikke innom her så ofte eg kan [:D]

ORIGINAL: *Snoopy*

I morgen går turen til TYTKIA for 14 dager,skal bli deilig [:D]Da skal vi bare kose oss,eg skal trene og håpe eg blir frisk snart (Eg har halsbetennelse)..Så eg får virkelig håpe Thea ikke reagerer på vaksinen hun skal få i morgen da..Hun reageret ikke på den første vaksinen hun fikk og da mente HS at det var veldig lite sannsynelig at hun kom til og reagere nå *Krysse fingrene*!!

Hvor i verden er det?....[8D]
Uansett så må dere ha god tur ned til Tyrkia, og kose dere masse...og slappe av. Så skal det være full ferierapport når dere har kommet hjem igjen.

ORIGINAL: Sorland

ORIGINAL: *Snoopy*

I morgen går turen til TYTKIA for 14 dager,skal bli deilig [:D]Da skal vi bare kose oss,eg skal trene og håpe eg blir frisk snart (Eg har halsbetennelse)..Så eg får virkelig håpe Thea ikke reagerer på vaksinen hun skal få i morgen da..Hun reageret ikke på den første vaksinen hun fikk og da mente HS at det var veldig lite sannsynelig at hun kom til og reagere nå *Krysse fingrene*!!

Hvor i verden er det?....[8D]
Uansett så må dere ha god tur ned til Tyrkia, og kose dere masse...og slappe av. Så skal det være full ferierapport når dere har kommet hjem igjen.

Haha litt ivrig i skrivinga her [;)]Å hostingen hjelper til den og [8|]

God tur og kos dere masse[:D]

Back
Topp