yeah yeah yeah

Trillemor82

Forumet er livet
jeg er sååå glad at jeg må lage en egen tråd om det!!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

jeg er så opplagt.. tralalallalalalalala.. jeg orker å sitte her inne uten å bli sur.. (ja, det har toppet seg i hodet mitt i det siste...) har hattt \overskudd inni meg men ikke i hodet... jeg har gått på veggen men samtidig slitt med å stå opp.. og gruet meg mer og mer tiul jeg skal ut i jobb.... for jeg er sååå firbanna sliten hele tida... med migrene etc...

såå etter å ha vært på utredningen på fredag og han fant klare adhd tendenser og skrev ut ritalin.. sååååååå kan jeg jo ha fest døgnet rundt.. jeg er jo helt høy på meg selv!!!! jeg stod opp før malin kom inn til meg i dag.. våkmet før klokka.. sovet godt... tok en ritalin.. gikk i dusjen.. hadde en laaaaaaaaaaaaang og koselig morgen med malin.. MOrten har levert OG hentet i det siste, fordi jeg ikke har orket å ha begge jentene sammen.. for det har som regel toppet seg helt... såååå dro jeg på butikken.. og det er også sånn morten oppvage... for jeg har sett på det som næmrest umulig å kjøre bil ned dit.. for å ha med julie inn....................... og så mas å gå inn og ut av bilen..[:D][:D] men i dag gikk det som en lek...[:D][:D] så gikk jeg lang tuir med bertines mamma.. og har jeg vondt i hodet?!???!?!??!!?[:D][:D] neida.... skal jeg vaske gulkvet nå fordi jeg ikke er sliten?+????? jadda...

gleder jeg meg til å være alene med jentene i kveld?? ja jeg gjør det også tenk.. og i morgen kveld!!!!!! og ha barseltreff her i morgen...................... og lage mat etterpå... åh herlighet.. så flott!!!

om noen lurer på om jeg er litt gira nå.. så er jeg det.. men på en god måte.. jeg har litt sånn sunn energi tror jeg.. så jeg skriver dette litt raskt.. fordi jeg bare må få det ut.. lev med feilene.. men jeg er sååå glad så glad så glad.. jeg klarer å være mamma!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D] og det for begge to!!! ikke bare en av gangen!! herlighet for et liv!! det å ha barn er jo fantastisk!![8D][:D][:D][:D]

åh, jeg hopper av glede her jeg - tenk at du kan ha det sånn!! Håper virkelig det fortsetter, selv om du sikkert kan forvente at det ikke blir sånn overstadig lykkerus bestandig, ting skal vel stabilisere seg litt i kroppen... lykke kan du føle allikevel!!

Vet du hva, vennen? Nå sitter jeg her å griner fordi jeg er så glad på
dine vegne [:(][:D]

ORIGINAL: lenemor

åh, jeg hopper av glede her jeg - tenk at du kan ha det sånn!! Håper virkelig det fortsetter, selv om du sikkert kan forvente at det ikke blir sånn overstadig lykkerus bestandig, ting skal vel stabilisere seg litt i kroppen... lykke kan du føle allikevel!!

jeg vil nok ikke tro at dette energinivået holder seg.. jeg vil tro at jeg får gode og mindre gode dager også som alle andre.. [:)][:)][:)][:)][:D][:D] men akkurat nå er dette fryktelig uvant.. for jegble så deprimert av å ha det slik jeg hadde det! jeg ble så deprimert av å hele tiden nærmest ta forbehold.. måtte se an formen om jeg skulle til monica etc.. for det er litt langt i bil.. så jeg var skeptisk i perioder til å kjøre så lenge.. for selv om jeg er meg selv.. så tar jeg meg sånn sammen.. ubevisst... ikke noe moro.. å ta seg sammen for å være meg selv.. da blir man virkelig utslitt.. og når legen ike fant noe på blodprøver.. såååå ble jeg iallfall sur og deprimert på meg selv for at jeg ike bare kunne skjerpe meg!![:D][:D]

men.. ritainen har iallfall skjerpet meg.. hurra!! nå er jeg nesten der at jeg kan ha tre barn..[8D] (men jeg skal ikke det altså![:D])

Ååh! Det er fantastisk flott å høre asså snuppa at du har det SÅ bra [:D] Jeg håper det fortsetter i laaang tid fremover [:D]

ja, det er virkelig fantastisk... for det er frustrerende å stange i veggen.. og føle at jeg hele tiden roter vekk ting.. og legger ting de "Lureste" plasser.. også blir jeg sååå fortvila nårjeg ikke finner det igjen........ og det er vondt å gå med høye skuldre heeeele tida.. og hele tiden spenne seg.. men nå er det slutt på det.. iallfall enn så lenge!! [:D]

Så bra. Gleder meg med deg og hopper med på mestrings-bølgen. Er nemlig ganske fornøyd med meg selv her også. Har vært alene med ungene hele helgen og idag og huset er ikke totalt bombet. Snøen er ryddet. Ungene sover pent og Malte har til og med vært syk. Men jeg greide det. De er så store og flinke ungene nu. Særlig Gustav. Men skal bli godt å få mannen hjem og få balanse i systemet igjen. Gustav er litt på et sidespor og blir litt sliten og rampet.

Ååååå Trillemor!! Jeg blir så rørt av å lese hvordan du har det!!! Så herlig!!

Så herlig at du merker sååå stor endring, og at det føles bra[:D] Godt å høre!

Jeg føyer meg i rekken av de som gleder seg med deg, Trillemor!!
Jeg blir oppriktig lykkelig av å lese innlegget ditt!! [:D]

Hipp hurra for at du endelig har det bra!!

Ja, jeg er sååå glad på dine vegne. har jo blitt helt rørt av de glade meldingene dine de ssite dagene. For jeg har jo vært med når det har vært tungt også, og da er det så uattelig godt å høre når det endelig lysner. Hurra, hurra, hurra! Stemmer for at vi kan leke mer samme framover nå jeg. har jo blitt altfor lite i denne barselpermen fordi vi begge har vært så slitne og utafor!

Jippi!!

Glad i deg, snuppa

Back
Topp