yeah!! Endelig!!

Apeloffen

Forumet er livet
Der kom posten, med selvangivelsen..og jeg får tilbake 6400..knallfornøyd[:D][:D]

Kom ikke her idag heller.
Jeg å vil se om jeg får igjen[8D]

Så kjekt då[:D] har ikkje fått sjekket posten enno-og har ikkje peiling,som alltid[8D]på korleis det går i år. Ett år fikk eg igjen 25.000 og hadde ingen anelse på korleis det kom til å gå-økonomi er ikkje min sterkeste side[;)]

Jeg venter og venter på postmannen[:D] Han kommer vel ikke før i halv 4 tiden[:@]

å håper den kommer her i dag[8|] er så spent. sambo pleier å få igjen godt over 20 000 håper på det i år og. og at jeg går i pluss og ikke minus...

Så bra[:D]

nei jeg har heller aldri peiling på sånt[:D] Like ivrig hver gang[8D]

jeg fikk den ikke .. skoffa
får håpe den kommer i morra

så bra[:D] håper min kommer i dag, ellers må jeg vente helt til mandag[&:]

gratulere da.. deilig altså.. jeg fikk den ikke i dag eller,kommer vel i morgen skal du se,å ødelegger hele helga.. har en dårlig følelse.. jsiden jeg har gått i minus de siste årene..men har ett lite håp da.

Irriterer meg så j**** at den ikke kom [:@]

Tror dere den kommer på en lørdag??

Heldig du som får igjen[:D]

ORIGINAL: Midt Norge

gratulere da.. deilig altså.. jeg fikk den ikke i dag eller,kommer vel i morgen skal du se,å ødelegger hele helga.. har en dårlig følelse.. jsiden jeg har gått i minus de siste årene..men har ett lite håp da.

min far jobber i posten. han sier de får inn selvangivelsene i 3 partier tors, fre og man og de leverer de ut samme dag. varierer sikkert litt fra postkontor til postkontor hvor vidt de greier å levere, men egentlig skal man ikke få selvangivelsen på lørdag[8D]

Å korr deilig! Fikk å igjen men ikkje så mye å skryte av då, men alt e bedre en å bi skyldig!![:D]

jeg har ennå ikke fått min skikkelig irriterende... er det oss som får til slutt som får beksmell eller... ja nå begynner jeg å bli paranoid!!!
men jeg tenkte å tusle innom ligningskontoret en tur å spørre der jeg... i fjor sendte de meg den fordi de hadde feil adresse på meg... så kanskje de kan gi meg den i dag... håper for kjenner jeg ikke har nerver til å vente noe mer...
synes alle rundt meg får den å jeg står her ennå å venter... aldri venta så fælt på postmannen i hele mitt liv jeg...

ORIGINAL: 3stars

Å korr deilig! Fikk å igjen men ikkje så mye å skryte av då, men alt e bedre en å bi skyldig!![:D]

Ja, alt er bedre enn å bli skyldig.. I fjor fikk jeg tilbake 250 kr[:D]

ORIGINAL: suki

Syns alle får igjen penger jeg! Er vel vi som ikke har fått den enda som får baksmellen tenker jeg!! Grøss!!! [:o]

Håper virkelig IKKE det er sånn det er [&o] Har ikke lyst på smell i år også.. Så utrolig irriterende at ikke alle kan få den samtidig[:@] Hater å gå og vente på  å få vite om jeg må kaste masse penger rett i dass[X(]

Back
Topp