Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nydeligVi har kommet hjem fra sykehuset i dag legger ved et lite bilde av prinsen
Vis vedlegget 16813
Tror babyen har sånn innebygd sensor som merker når mamma skal spise eller dusje. Slår aldri feil med den skrikingen da .Jeg er gressenke et par dager og skulle ta meg en sårt etterlengta dusj I dag tidlig. Rakk ikke vaske håret en gang før rusket synes det var nok, og det skulle absolutt vært vasket.
Akkurat det med dusjing synes jeg er vanskelig å få til. Det er typisk når en skal dusje så våkner babyenIntet unntak i dag med andre ord...
men YEY, fikk tatt en shaveings på leggane![]()
Yaay'er for 4 ukers baby i morgen!
Tips for dusjing: putt babyen i vippestolen eller bilsetet ved siden av dusjen. Lyden av vannet gjør de fleste småtasser rolige både i våken og sovende tilstand
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg er gressenke et par dager og skulle ta meg en sårt etterlengta dusj I dag tidlig. Rakk ikke vaske håret en gang før rusket synes det var nok, og det skulle absolutt vært vasket.
Akkurat det med dusjing synes jeg er vanskelig å få til. Det er typisk når en skal dusje så våkner babyenIntet unntak i dag med andre ord...
men YEY, fikk tatt en shaveings på leggane![]()