Yayy tråd :)

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
I dag må jeg yaaayye litt for 2 ting :) 1: tuppa blei 1 mnd i går. 2: jeg fikk vasket håret, fønt det og rettet det :) uten at ho har våknet å skreke :) yayy :) de små gledene ImageUploadedByBV Forum1369907143.774942.jpg

Yayy :D gratulerer med 1mnds dagen i går :) godt du fekk vaska håret og ;)
Kjekt med de små gledene ;)

Jeg er gressenke et par dager og skulle ta meg en sårt etterlengta dusj I dag tidlig. Rakk ikke vaske håret en gang før rusket synes det var nok, og det skulle absolutt vært vasket:p.
Akkurat det med dusjing synes jeg er vanskelig å få til. Det er typisk når en skal dusje så våkner babyen:) Intet unntak i dag med andre ord...
men YEY, fikk tatt en shaveings på leggane :D

Jeg er gressenke et par dager og skulle ta meg en sårt etterlengta dusj I dag tidlig. Rakk ikke vaske håret en gang før rusket synes det var nok, og det skulle absolutt vært vasket:p.
Akkurat det med dusjing synes jeg er vanskelig å få til. Det er typisk når en skal dusje så våkner babyen:) Intet unntak i dag med andre ord...
Tror babyen har sånn innebygd sensor som merker når mamma skal spise eller dusje. Slår aldri feil med den skrikingen da .

Gratulerer med overstått en mnd dag:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Yaay'er for 4 ukers baby i morgen!

Tips for dusjing: putt babyen i vippestolen eller bilsetet ved siden av dusjen. Lyden av vannet gjør de fleste småtasser rolige både i våken og sovende tilstand ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Haha! Se hun hviler på bollekinnet da :D søøøøøt!

-- tasting fra mobil --

Små gleder ja! :p

Forskjellen på en og to var schvæææær :p

Jeg har blitt den mammen med gulp i håret som ikke har tid til å dusje. Går jo i ett jo!

I dag har det gått i ett til 23. Fikk satt meg ned på sofaen da, og det var SÅ herlig. Hadde absolutt planlagt en dusj før leggetid, men det kommer en dag i morgen også :p

Yaay'er for 4 ukers baby i morgen!

Tips for dusjing: putt babyen i vippestolen eller bilsetet ved siden av dusjen. Lyden av vannet gjør de fleste småtasser rolige både i våken og sovende tilstand ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

det skal prøves ut ja:)
takk for tips:)

Her flytter jeg stellematta ned på gulvet, så ligger lillegutt der og pludrer mens jeg dusjer:-) Funker helt supert, lillegutt er fornøyd og mamman har fått dusjet hver dag siden han kom ut:-)

Back
Topp