Yay

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Spurte mannen min i går hva han syns om å kjøpe ny vogn, og var helt klar for å få den ideen skutt ned. Men han sa at det fikk bli helt opp til meg for han får lov av meg til å bruke penger på bil:) Jeg visste det ville lønne seg å ikke klage over det;) Så nå får jeg holde øynene åpne etter noen bra tilbud. For jeg regner med at butikkene driver å selger ut 2013 modellene for tiden. Eller er jeg for sent ute til det? Drømmen er svart og hvit emmaljunga, enten edge eller mondial combi, de er sååå fine:)

10.04.14 tre skal bli fire <3
 
Woop! Så bra! :D

Jeg skal sjekke i romjulssalget eller januarsalget jeg. Da bruker det å være en del ekstra billig stæsj! :)
 
Woop! Så bra! :D

Jeg skal sjekke i romjulssalget eller januarsalget jeg. Da bruker det å være en del ekstra billig stæsj! :)
Jeg må si at jeg syns vogner er blant det mest spennende å kjøpe;) Jeg har bare kjøpt en før altså, men jeg ser alltid på dem når jeg er i utstyrsbutikker:) den jeg har er en eldre modell emmaljunga, den er forsåvidt fin den også, men jeg ville ikke kjøpt den modellen nå. Den er veldig stor, tung og klumpete. Feilen jeg gjorde var å tro at emmaljunga er emmaljunga, men de har jammen blitt bedre siden min ble lagd....

10.04.14 tre skal bli fire <3
 
Spurte mannen min i går hva han syns om å kjøpe ny vogn, og var helt klar for å få den ideen skutt ned. Men han sa at det fikk bli helt opp til meg for han får lov av meg til å bruke penger på bil:) Jeg visste det ville lønne seg å ikke klage over det;) Så nå får jeg holde øynene åpne etter noen bra tilbud. For jeg regner med at butikkene driver å selger ut 2013 modellene for tiden. Eller er jeg for sent ute til det? Drømmen er svart og hvit emmaljunga, enten edge eller mondial combi, de er sååå fine:)

10.04.14 tre skal bli fire <3
Emmaljunga selger ut årsmodellene sine på sommer/høst, nå finner du f.eks bare 2014 modeller hos forhandlerne! Slik jeg har forstått det da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Emmaljunga selger ut årsmodellene sine på sommer/høst, nå finner du f.eks bare 2014 modeller hos forhandlerne! Slik jeg har forstått det da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jaja, da får jeg bare følge med å håpe på at jeg kommer over noe bra da:)
Jeg har lett litt på nettet i dag og syns denne virker fin: http://www.jollyroom.no/crescent-co...yOyM7cHJvZHVjdF9rZXk7MzQ3OTc7Izsj&ttype=click

Men det er så skummelt å kjøpe merker som ikke er så kjent. Men på de kjente merkene er det jo blodpriser og det er sikkert som mye annet at man betaler mye bare for navnet....
 
Vet du når de tømmer 2013 modellene hos simo også? Det er den jeg har sett meg ut :))
Det vet jeg ikke, kanskje de gjør det når det er vanligst, på nyåret!? Ikke godt å si :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jaja, da får jeg bare følge med å håpe på at jeg kommer over noe bra da:)
Jeg har lett litt på nettet i dag og syns denne virker fin: http://www.jollyroom.no/crescent-co...yOyM7cHJvZHVjdF9rZXk7MzQ3OTc7Izsj&ttype=click

Men det er så skummelt å kjøpe merker som ikke er så kjent. Men på de kjente merkene er det jo blodpriser og det er sikkert som mye annet at man betaler mye bare for navnet....
Det er som jeg tenker, alt man handler på nett, kan man sende i retur og få pengene tilbake på, uansett om det er på salg, så om du bestiller den, og føler den ikke var det du så etter, så sender du den bare tilbake ;) litt stress, men alltid vanskelig når man handler usett! Når jeg tenker meg om, kan det være Rudo har crescent vogner! Sjekk på nett først og dra i butikken og prøv ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp