yasmin ppiller

vw*engel

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
noen som har brukt dem noe særlig?

jeg begynte på dem nå når jeg slutta å amme.
og, siden vi trudde vi skulle begynne litt før på babysvømming, så skulle jeg hoppe over en mens
fordi jeg fikk den verste dagen da vi trudde vi skulle på babysvømming.
men, selv om jeg fortsatte på pillen, så kom det en liten blødning da jeg skulle ha hatt mensen...
blødde litt, og så ble det bare bittelitt... og det har vart i over ei uke nå, og jaggu får jeg ikke mensen igjen nå!
merker jeg er drittsur, kjempehug på sjokolade, og småuggen i magen... [>:]
det er jo enda ei uke igjen før ppillebrette sier jeg skal ha mensen...

urk!

hmmm..har ikke leger sluttet å anbefale yasmin....???

Brukte de før, og syns de var helt jævelige..Hadde humørsvinginger til TUSEN og blødde masse uregelmessig..

Jeg reagerte veldig på yasmin. Fikk ikke småblødninger, men jeg fikk et sabla humør, mistet sexlystet og gikk med konstant hodepine! [:@]

Men de gangene jeg hoppet over en mens funket det helt supert :) Fikk ihvertfall ikke blødning [:D]

Tør ikke prøve flere p-piller etter det... [8|]

Hmm aner ikke, gikk på de før jeg ble gravid og sånn. Og funka alltid og hopp over mensen hos meg, ingen blødning. Men blødde lite også med de pillene da så.. Blødde lite i 3 dager når jeg skulle ha mens og ofte kom den ikke før tre dager før den skulle være slutt heller liksom så. Synes de funka VELDIG BRA sånn sett jeg.
Og heller ingen problemer med hormoner eller noe de andre skriver så.. Jeg ønska og ha de igjen men det gikk jo ikke når man amma så..

Men det er ikke fordi du nettopp har begynt på de at det er sånn da kanskje..

Jeg har brukt yasmin 28 i noen år og har vært fornøyd. jeg har tatt ut mensen vær tredje mnd og ikke hatt noe mellomblødninger. men jeg mener og minnes at i starten så var det litt små blødninger, men det retta seg fort. ellers var jeg fornøyd, men linnea kom jo da[8D]

men vil gjerne begynne på dem igjen når jeg er ferdig å amme.

ORIGINAL: snap

whaaaat???
[8|]

Jupp, her hvertfall anbefaler de ikke det slaget!

Hmm..brukt Yasmin sjøl før og hær fungert d som fjell!![:)]
MEN kun ikke utsett mensen på det da.. fikk styrtblødninga ætter 2 mnd uten mensen[&:] På Cezarette har æ tij hatt mensen einno..så tydleigvis bedre for mæ dæm..

håper ikke de har slutta altså for jeg likte dem greit.også var ikke brettet så avansert som alle andre piller. (bare jeg som er treig i næpa sikker)

masse sex lyst, ikke noe blødninger og ikke noe humørsvingninger annet enn når gubben rota [8D]

Brukte Yasmin tidligere å har vært kjempefornøyd med de[;)]
Hoppa over mensen ganske mange ganger, ikke etterhverandre da , men ikke noen mellomblødninger her. Men det er så forskjellig, mange venninner kunne ikke hoppe over uten å få blødninger...

ORIGINAL: vwengel

whaaaat???
[8|]

Jeg har HØRT at risikoen for blodpropp er større når man bruker Yasmin enn andre p-piller. Men ikke ta mitt ord for det. Spør legen din. Trodde også at de var ute av produksjon nå.....???

hm,da er kanskje ikke disse noe for meg da.
virker som det er veldig enten eller....

fare for blodpropp er det vel for de fleste sånne piller. men de sier og det står vel også at de som er mer utsatt for blodpropp+ overvekt osv er jo noe mer utsatt da. så har man normalt blodtrykk osv så er de trygge. eller skal være trygge.

ORIGINAL: *Prinsessa

Jeg har brukt yasmin 28 i noen år .

jaaaaaada L.a....leseferdighetene er det IKKE noe i veien med...
jeg kunne IKKE helt forstå hvordan du kunne ha brukt dem i 28 år!! haha....faen da skulle du blitt rik på anti-age produktene du hadde brukt [:D]

men jeg trodde også at legene ikke anbefalte denne hvis det ikke skulle være mot kviser..?
har hørt mye negativt om yasmin...

Brukte dem før - helvete på jord!!!!!!! Aldri om jeg tar en av de pillene igjen, men det er min mening da..

ORIGINAL: L.a

jeg kunne IKKE helt forstå hvordan du kunne ha brukt dem i 28 år!! haha....faen da skulle du blitt rik på anti-age produktene du hadde brukt [:D]

men jeg trodde også at legene ikke anbefalte denne hvis det ikke skulle være mot kviser..?

Jeg leste også 28 år første gangen. "Hvor gammel er kjerringen da????" hahaha.

PS: legen min sa at grunne til at man hører så mye drit om yasmin, er pga at det er det mest solgte merket i Norge. Sier seg selv at det blir flere som får bivirkninger da.
Vet ikke hvordan det er prosentvis mellom de forskjellige merkene

Jeg har gått på de pillene.. Jeg var ikke fornøyd med de.. Jeg hadde kramper ofte.. Men plutselig forsvant mensen helt..! Fortsatte på pillene og mensen kom aldri.. Etter 1 år på dem kutta jeg dem ut.. Og mensen kom..! Kommer ALDRI til å begynne på p-piller igjen..! Så nå har jeg satt inn spiral[;)]

ORIGINAL: L.a

nå trodde jeg at det var meg det hadde rabla for haha... for de heter vel yasmin 28??? hehe....28 år?[:-] jeg har jo ikke levd så lenge en gang *ler*

jeg brukte yasmin når jeg ble gravid me thea, hadde ikke kasta opp eller noen ting.
å for en gangs skyld tatt dem hver dag.. :)

så jeg skal ikke bruke dem mere vertfall [8D]

Back
Topp