Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det noen som vet om det stemmer at de selger disse på Plantasjen? Det hadde vært fint, jeg mener.. duftlys er kanskje ikke det letteste å kjøpe på nett.. hehe
Åja, Yankee Candle er kjempe gode lukte-lys. De er veldig populære i Storbritannia, og egentlig dyre der borte, så tør egentlig ikke tenke på hvor mye de kommer til å koste i Norge..
Men de har masse jule-lukter også [:)]
Var inne på yankeestore.no, der hadde de noen.. Så at det var en god del julelukter ja! Synes bare det er vanskelig å kjøpe sånt på nett, iallefall første gangen. [:)] Men rett og slett billige kan jeg ikke si at de er nei[;)]
Om jeg husker rett, så er ikke de prisene så veldig forskjellig fra England faktisk.
Heldigvis har jeg en svigermor som har dilla på lysene, så vi får av og til en av henne. Vi fikk også en liten en da Vesla var født, med lukten ´baby powder´, som lukter skikkelig baby. [:D]
Nei, de selger nok ikke yankee candle på plantasjen. Kan tenke meg det blir for dyrt for dem, som er veldig billige. Jeg så iallefall ikke noe sist jeg var der. Å jeg har heller ikke tro på at så ´ekslusive´ lys blir solgt på plantasjen.