Yahooo!!!!!

gravidsol

April 13 FTW :D
Vi fikk i dag det mest fantastiske brevet i posten!! Lille gullet har fått barnehageplass!!!! 10 tonn er løftet fra skuldrene våre!!! Er så utrolig deilig å slippe å bekymre seg for høsten

Åhh :D Kjenner glede på dine vegne, og skjønner det veldig godt :D Håper jeg får brev i posten snart også... At min også kommer inn. Det ville letta mye!! Jeg må jo begynne på skolen til høsten. Så heldig du er!!! Virkelig.

Når fikk du plass? Fra hvilken mnd? :)

Krysser fingrene for at du får plass :) Alt ordner seg jo for snille piker ;) Vi fikk plass fra 1 august. 100%. Men min mann er ikke ferdig med pappaperm før i starten av oktober, så håper vi kan få begynne senere.

Hvilken kommune har dere søkt i ??? Vi har ennå ikke fått noe svar... Kjenner jeg begynner å bli småbekymret...

Vi søkte både Fjell, Askøy og Bergen. Fikk plass på Aronien på Straumsfjellet :)

Jeg søkte i Desember, så gikk jeg inn på bergen kommune og skulle sjekke hvordan ting lå an, og der stod det at jeg ikke hadde søkt! Svarte ***.. 

Heldig du som har fått plass da 

Her har vi også fått plass;) 100 % i samme barnehage som storebror fra august. Lillemor her skal starte 1.okt. ca. Men regner med at vi må betale for august og september da, selv om hun ikke har startet.

Back
Topp