xyron

kjærsti

Glad i forumet
nu har æ sedd på mange nettbutikka etter den "XYRON".. har funne den 3 forskjellige plassa,

men de har forskjellig farge å forskjellig pris på de nettbutikkan æ har sedd den..

rød-159,-
blå-129,-
lilla-99,-

altså ingen nettbutikk som har alle 3 fargan(hvis dokker skjønne ka æ mene[;)])
de har forskjellige farga på hver plass.

e d forskjell på dem??? håpe nån vet å kan hjelpe mæ før æ bestille [;)]

Ka e xyron?[&:]

ORIGINAL: tullmusa

Ka e xyron?[&:]

se på lim tråden min

Allright! Æ bruke nu bare dobbelidi tape... og så har æ en sånn limtusj og nå anna klisj.. [&:]

ORIGINAL: chello

Jeg har den rød. Kjøpte den for 99 kr på panduro. Ser på fakturaen at det står small bak. Det kan være det som er forskjellen. At de som er dyrere er større. Den jeg har er akkurat passe.

[:D][:D]

men den røde e jo den som va dyrest?? skjønne ingenting her nu.... [8|][8|][8|]

ORIGINAL: lilletrampe
jeg bruker bare dobbelsidig teip og en sånn limpenn..blå..husker ikke hva den heter[8|] men den er veldig kjekk til bitte små duppeditter[:)]

Har også en blå limpenn! Hehe![:D]

Den miste til xyron heter 150, of ser ut som en X, og finnes i tre farger, rød, grønn og lilla. Alle er prikk like, men altså forskjellig farge. Prisforskjellene er nok mer avhengige av at de ulike nettbutikkene har forskejllige priser. Det lønner seg med andre ord å sjekke litt rundt før en kjøper.

De har den nå på Claes Ohlson!!

Mannen min har sagt at NÅ kan jeg få sånn. [8D]  (så får han en unskyldning for å stikke innom CO[8D])

ORIGINAL: ~Fiorelina~

De har den nå på Claes Ohlson!!

Mannen min har sagt at NÅ kan jeg få sånn. [8D]  (så får han en unskyldning for å stikke innom CO[8D])

hva er prisen der??? (har kjøpt jeg altså, bare nysgjerrig[;)])

Den er genial, løp og kjøp!!!!!

Back
Topp