XuperB - to tette

Så deilig! Jeg gleder meg som en gris til å få tilbake kroppen min jeg også! Nyt deilige trilleturer og gå litt for meg også :rolleyes::happy:
 
Så deilig! Jeg gleder meg som en gris til å få tilbake kroppen min jeg også! Nyt deilige trilleturer og gå litt for meg også :rolleyes::happy:

De som sier at man skal nyte svangerskapet og at man blir så sliten med baby må ha hatt svangerskap med lite plager og veldig urolig baby. Jovisst kunne jeg tenkt meg litt mer sammenhengende søvn, men det får jeg mer av nå enn jeg gjorde siste månedene i svangerskapet. :p

Bare håper på bedre vær snart. Glatt, surt og vått nå... Storebror fikk ikke gå noe på turen, livredd for fall!
 
Nei, det er lengda. Står 74 på bredda, men er litt bredere enn det på håndtakene. Døråpningen vår er 80 cm, og det var ikke mye klaring på sidene.
Døråpningen på inngangsdøra vår var vel 90 så da er den en mulighet likevel da... :)
 
De som sier at man skal nyte svangerskapet og at man blir så sliten med baby må ha hatt svangerskap med lite plager og veldig urolig baby. Jovisst kunne jeg tenkt meg litt mer sammenhengende søvn, men det får jeg mer av nå enn jeg gjorde siste månedene i svangerskapet. :p

Bare håper på bedre vær snart. Glatt, surt og vått nå... Storebror fikk ikke gå noe på turen, livredd for fall!
Eller bare sett seg blind på manglende egentid med baby, samt den tiden da man bare lekker overalt til enhver tid...
 
Eller bare sett seg blind på manglende egentid med baby, samt den tiden da man bare lekker overalt til enhver tid...

Ja, ikke sant.

Jeg trives overhodet ikke som gravid. Nå er ikke de første ukene med baby noe favorittid heller, men myemye bedre enn å gå gravid!
 
De som sier at man skal nyte svangerskapet og at man blir så sliten med baby må ha hatt svangerskap med lite plager og veldig urolig baby. Jovisst kunne jeg tenkt meg litt mer sammenhengende søvn, men det får jeg mer av nå enn jeg gjorde siste månedene i svangerskapet. :p

Bare håper på bedre vær snart. Glatt, surt og vått nå... Storebror fikk ikke gå noe på turen, livredd for fall!
Ja de har ikke stemmerett :hilarious: Akkurat sånn var det med storbror også! 1000 ganger verre å være gravid enn å ha baby :rolleyes:

Sånn er det her også, bare ikke glatt.. Regn hver eneste dag og bare deprimerende vær :arghh:
 
De som sier at man skal nyte svangerskapet og at man blir så sliten med baby må ha hatt svangerskap med lite plager og veldig urolig baby. Jovisst kunne jeg tenkt meg litt mer sammenhengende søvn, men det får jeg mer av nå enn jeg gjorde siste månedene i svangerskapet. :p

Bare håper på bedre vær snart. Glatt, surt og vått nå... Storebror fikk ikke gå noe på turen, livredd for fall!
Jeg var en av de med super enkelt svangerskap og slitsom baby, så har tenkt flere ganger at jeg skulle ønske hun var på innsiden igjen ... :hilarious::bag:
 
Jeg har veldig slitsomme svangerskap men har sikkert tenkt ”skulle ønske du var inne i magen!” 70 ganger :hilarious:

:laughing002 har ikke tenkt den tanken her, enda. Men flere kvelder som i går (kveldsuro og/eller mageknip) så kanskje. :hilarious:

Ja de har ikke stemmerett :hilarious: Akkurat sånn var det med storbror også! 1000 ganger verre å være gravid enn å ha baby :rolleyes:

Sånn er det her også, bare ikke glatt.. Regn hver eneste dag og bare deprimerende vær :arghh:

Du bor vel litt nærmere kysten enn meg, så bart og regn der ja? Veksler mellom snø, sludd og regn her. Is på veien rundt huset, men begynner å bli bart de fleste steder, på veiene iallefall. Leeeei!

Jeg var en av de med super enkelt svangerskap og slitsom baby, så har tenkt flere ganger at jeg skulle ønske hun var på innsiden igjen ... :hilarious::bag:

Skjønner den tanken da. :hilarious: Storebror var ekstremt enkel og rolig, så jeg ble skikkelig bortskjemt. Han her er litt mer krevende/urolig, men sover fortsatt mer enn mange. Syntes han gråt så mye, helt til jeg leste hvor mye de gråter i snitt. Men sammenlignet med storebroren er det mye, han gråt vel bare et par minutter i uka i snitt. :bag:
 
Veiing på gruppetreff idag, og lille har gått opp over 500 gram på ei uke. Veier nå 4626. Nesten et kg opp fra fødselsvekta.

Koselig gruppe, men virker ikke som det blir så mye treff utenom på helsestasjonen da. Tror jeg skal høre om svigers om pass noen tirsdager så jeg kan dra på babysang.

Og kjenner jeg gleder meg til våren nå. Er så glatt her nå at trilletur utgår. Prøvde igår med bare Sander og det var håpløst. Sklei selv med brodder på!
 
Lille ble 8 uker i går, og det går bare bedre og bedre her. Kveldsuroen er minimal (har iallefall vært det 3 kvelder på rad), og vi har vært på flere lange trilleturer siste ukene. Været har vært bedre nå i februar, det hjelper mye på humøret.

S var 5,7 kg på 6 ukerskontrollen, stor gutt. Han var ca kiloet tyngre enn det storebroren var på samme alder. :hilarious:

Det er himla travelt med 2 under 2 år hjemme, så når kvelden kommer er jeg passelig sliten. Pga sykdom har det vært mindre pass av J, og vær og føre har begrenset utetiden veldig. Det er litt styr med en på 20 mnd som ikke får ut og løpt fra seg litt energi. Merker også at han nærmer seg "selvstendighetsalderen". Vil bestemme ganske mye selv kan man si. :p

Jeg har vært endel nedstemt, kombinasjonen årstid med dårlig vær og at familien min bor ei evighet unna har ikke vært så grei. Men merker det går bedre jo mer det våres. Snart kommer også min mor på besøk. Gleder meg til det!

Og det kan ikke være så ille, når jeg her om dagen sa til mannen at jeg ikke føler meg ferdig. :bag: Så, sistemann i 2022?:smiley-angelic002
 
Åhhh, det har skjedd så mye. Gratulerer så mye med lillebror. :Heartblue:Heartblue
 
Åhhh, det har skjedd så mye. Gratulerer så mye med lillebror. :Heartblue:Heartblue
 
Et sjeldent bilde av pluggen på åpent forum, ikke siter. 9 uker gammel nå, vokser heldigvis fort. :p

*bilde slettet*
 
Last edited:
Så skjønn ❤️
 
Herlig!
 
Neimen - sjekk den pluggen der da :D ❤️ fått seg skikkelig bra med gode kjaker :love017:love017
 
Back
Topp