XU

HK

Første møte med forumet
Hei.

Jeg er 5+5 dager på vei, og livredd for XU. Har stikkinger i høyre side som kommer og går. Lurer på om noen av dere som har opplevd XU kan dele noen erfaringer med oss andre. Synes det var lite å finne på nettet!

Når begynte dere å kjenne smerter? Hvor høye HCG verdier har dere kommet opp i? Jeg hadde 9600 ved 5+2 dager.

Håper på svar.

Klem fra HK[8|]

spørr kanje dumt nå men hva er xu?
men håper alt er bra med den lille inni magen din [:)]

ORIGINAL: HK

Hei.

Jeg er 5+5 dager på vei, og livredd for XU. Har stikkinger i høyre side som kommer og går. Lurer på om noen av dere som har opplevd XU kan dele noen erfaringer med oss andre. Synes det var lite å finne på nettet!

Når begynte dere å kjenne smerter? Hvor høye HCG verdier har dere kommet opp i? Jeg hadde 9600 ved 5+2 dager.

Håper på svar.

Klem fra HK[8|]

Hvis det er en ex-u som sitter i eggstokken (det er det som gir smerter på siden, kan også ha ex-u utenpå livmor, smertene sitter da midt på magen) skal en ha ganske intense smerter mer eller mindre hele tiden. Jeg har en del smerter på hø.side og har lest om mange her inne som har det. Det er normalt, bare båndene som strekker seg litt. Det du kan gjøre er å få noen til å klemme hardt der du har vondt. Dersom dette gjør veldig vondt bør du kontakte lege snarest. Men for å berolige deg, så er ex-u veldig sjeldent! Lykke til...[:D]

hadde en exu før 2.5år sia å den sprakk før æ va kommen 5uke
smertene v en exu e ekstreme kor man ikkje klare å jøre noe. man bli også oppblåst i magen pga blod i buken.

Back
Topp