Xtravaganza

AnThoo

Forelsket i forumet
Noen erfaringer?? [:D]

hva er det for noe??[8|]

hehe.. Er meg og detta kostholdet vettu [8D] Det er en diett.. det er nesten samme som lavkarbo, bortsett fra at her har du enda et skritt før du går over på lavkarbomat.. Her går man på lav kalori også, men siden man har lite karbohdrater også så beskytter det man kaller ketose musklene, og kroppen forbrenner reint fett.. Dette er da en suppe og shake kur, men dette er under oppfølging på treningssenter, der det er møter en gang i uken.. Noen går bare 2 uker på det man kaller helfart (supper og shake) og for så og gå over på det man kaller halvfart (det er et samme som lavkarbomat, men her kan du feks bruke shake som mellommåltid) og når man har oppnadd det man vil får man oppfølging og hjelp til å holde vekten.. man har oppfølging et helt år [:)]

Dette ble litt langt [8D]

har ikke prøvd d selv, men har flere bekjente som har holdt på[:)]
Det er bra resultater! Og det positive er jo at man "må" og trene, og ikke bare tyne i seg pulver. Kommer man seg gjennom de første ukene med bare pulver kan man spise sånn høvelig normalt[:)]
Gjennomsnittlig har de gått ned 6-9kilo på 9-14 dager [:D]

den pulverkuren kan man jo hoppe over om man vil, men det er bare en ekstra start, kan holde på i bare 2 uker om man vil det, også får man hjelp til å gå over på lavkarbomat og så får man hjel til tilvenning av karbohydrater igjen [:D]

jeg gikk på spis deg slank, men er ikke fornøyd, syntes ikke brødet var noe godt, og har lest masse på ketolyse, men skal prøve dette her nå [:)] også går jeg jo over på etter noen uker på ketolyse mat (om man kan kalle det det).. dette her er ho et kurs som varer over et år, så man får jo bra oppfølging.. det er møter nesen hver uke, og om det er noe har jeg en person jeg bare kan ringe til [:)]

om noen er interesserte kan jeg prøve og oppdatere hvordan det går, sikkert ikke så mange som har hørt om dette kurset, deter forholdsvis nytt i norge [:D]

det koster litt, fordi da inngår kurs og treningsavgift i en sum, da koster det 890kroner i mnd.. men siden dette er et sted jeg jobbet før og jeg jobber nå på et annet treningssenter så kan jeg jo ikke trene der og betaler da 599 i mnd, også trener jeg jo gratis på jobben [:D]

også må man jo kjøpe pulver og slik i tilegg, men der finnes alt av vitaminer og slikt man trenger.. koser ca 140kroner dagen for mat..men jeg er en cafe jente så hvis jeg regner ut alt jeg bruker på mat, kaffelatte og godis vil det ikke bli dyrere for meg [:D]

vil bare legge til at jeg aldri hadde begitt meg ut på shake og suppekur dersom det ikke hadde vært oppfølging og hjelp tilbake til hverdagen[;)]

Back
Topp