Xonvea - når ta de?

Lanett

Forelsket i forumet
Gresskarfrøene2023
Søvnløs i september 2025
Fikk omsider Xonvea, og håper de gir god effekt!
Men, de skal tas på kveld på tom mage.
Jeg har ikke spist siden middag (1700), må ha et kveldsmåltid før jeg legger meg i 2100 tiden.
Når burde jeg ta tablettene? Nå, eller senere i kveld?

Fikk omsider Xonvea, og håper de gir god effekt!
Men, de skal tas på kveld på tom mage.
Jeg har ikke spist siden middag (1700), må ha et kveldsmåltid før jeg legger meg i 2100 tiden.
Når burde jeg ta tablettene? Nå, eller senere i kveld?
Jeg pleier spise siste måltid i 20-2030 tiden, også tar jeg tabletten 2t etterpå i senga. Tom mage vil si 2t etter forrige måltid og minst 30min før neste. Står også at man bør ta den rett før leggetid. Så sånn funker det best for meg, men du må jo finne ut hvordan det funker best for deg! :happy:

Jeg må spise hver 1-2 timer for å holde kvalmen i sjakk, så ikke enkelt dette! Må ta tabletten med en gang jeg våkner på tom mage, men må også spise med en gang jeg våkner for ikke å bli kjempedårlig. Kjip kombo!

Jeg må spise hver 1-2 timer for å holde kvalmen i sjakk, så ikke enkelt dette! Må ta tabletten med en gang jeg våkner på tom mage, men må også spise med en gang jeg våkner for ikke å bli kjempedårlig. Kjip kombo!
Ah, du tar de på morgen? For egen del er det ikke morgenkvalme som er kjipest, men utpå dag og gjennom dagen, samt midt på natt.

Sniker. Jeg tar dem når jeg skal legge meg. Jeg må alltid spise en brødskive før jeg legger meg, så har ikke helt tom mage når jeg tar dem (ca 30 min etter), men har gått fint og fått effekt likevel. Men det anbefales vel å vente et par timer etter man har spist før man tar dem for optimal effekt. Uansett har det funket bra for meg. Har gått på dem i ca 2 mnd nå :)

Blir du veldig trøtt på dagtid av å ta de morgen/midt på dag? Jeg har bare tatt de på kvelden til nå, men har vurdert å ta på morgenen også. Bare redd jeg skal bli enda mer trøtt.
Jeg blir ikke trøtt av de! Og må ta maks dose hvis det skal ha noe effekt.. Men jeg blir sjelden trøtt av medisiner

Noen som har opplevd god effekt i starten også plutselig fått verre kvalme igjen? :depressed: har de siste dagene blitt så mye mer kvalm igjen, og kroppen tåler ingenting av aktivitet før jeg begynner med brekkninger og spying.

Back
Topp