Hei!!
Har noen erfaringer med denne? Xonvea?
Vært så kvalm om dagen nå at jeg har fått denne på resept av legen.
Har noen erfaringer med denne? Xonvea?
Vært så kvalm om dagen nå at jeg har fått denne på resept av legen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er vel ganske «ny» i Norge. Den er vel heller ikke på blå resept enda?
Om det er bedre enn de andre man til nå har blitt tilbudt, hadde jeg vel glatt vært ute med de 300kr.Yup, ble godkjent i år- og er ikke på blå resept, nei. Koster 300kr for 20 tabletter
Om det er bedre enn de andre man til nå har blitt tilbudt, hadde jeg vel glatt vært ute med de 300kr.
Jeg kjøpte idag. Kjipt å bare være slakt på sofan å ikke kunne fungere i hverdagen fordi man er så kvalm og dårlig. Så gleder meg til å prøve! Hørt man sover godt med den ogsåJa, helt klart!

Slakt på sofaen er en ting. Det er bedre enn å ikke få i seg næring, det er ikke optimalt å være inn og ut av sykehus fordi man bare kaster opp og er kvalm i 9 måneder.Jeg kjøpte idag. Kjipt å bare være slakt på sofan å ikke kunne fungere i hverdagen fordi man er så kvalm og dårlig. Så gleder meg til å prøve! Hørt man sover godt med den også![]()
Skjønner at det ikke er optimalt. Unner ingen det! Heldigvis ikke så gale her. Men jeg syns det fremdeles er kjipt når kvalmen hemmer hele hverdagen. Om man spyr eller ikke. Har en 6 åring som trenger omsorg å vanskelig å gi når man selv ikke er på topp.Slakt på sofaen er en ting. Det er bedre enn å ikke få i seg næring, det er ikke optimalt å være inn og ut av sykehus fordi man bare kaster opp og er kvalm i 9 måneder.
Trøtt blir man også av postafen og affipran som har vært de man prøver først fram til nå.
Jeg kjøpte idag. Kjipt å bare være slakt på sofan å ikke kunne fungere i hverdagen fordi man er så kvalm og dårlig. Så gleder meg til å prøve! Hørt man sover godt med den også![]()
Takk. Sålangt har jeg kunne levet med kvalmen idag. Men vet ikke om det er bare fordi jeg er mindre kvalm i dag eller om det er tablettene som virker. Sov ikke noe godt inatt. Så det funket hvertfall ikkeHåper de hjelper deg, og at kvalmen blir mindre fremtredende om den ikke blir helt borte![]()
Takk. Sålangt har jeg kunne levet med kvalmen idag. Men vet ikke om det er bare fordi jeg er mindre kvalm i dag eller om det er tablettene som virker. Sov ikke noe godt inatt. Så det funket hvertfall ikkemen klager ikke.
![]()
Takk!Alle har lov til å klage uansett, kjære duSå godt å høre at du er mindre kvalm idag, håper det vedvarer
Synd å høre at søvnen ikke ble bedre. Ofte som gravid, så er det mange som ikke sover like godt.
Takk!
Ja den søvnen kan variere. Sov bedre inatt. Men vært en del kvalm idag. Men trøster meg med at jeg kanskje hadde vært verre uten de tablettene?![]()
Ja, er godt mulig det hadde vært verre. Du får se det ann lit ial de neste dagene, om du synes det er en bedring Eller ikke!?Jeg ville definitivt prøvd altså!!! Det er jo ikke noe gøy å ha det sånn!!Gi gjerne tilbakemelding underveis..!
Jeg blir liggende langflat pga kvalme som gravid og slår ikke godt nok ut på kvalmeskala til å regnes som hyperremesis fordi jeg ikke har det i meg i å spy selv om jeg stikker fingern i halsen og prøver![]()
Legger veeeeldig demper ja! Hehe.Så godt du sov bedre i nattusj, er fælt å være kvalm- legger lissom en demper på alt
Ja, er godt mulig det hadde vært verre. Du får se det ann lit ial de neste dagene, om du synes det er en bedring Eller ikke!?
![]()
Legger veeeeldig demper ja! Hehe.
Ja jeg kommer nok til å forsette å ta de![]()
Hvordan går det med deg?
Er nok lurt å ta de, om du kjenner de hjelper litt?
Så første test ryker 8 dpo, om akkurat ei uke
Jepp forsetter nok med detDritt å være kvalmEr nok lurt å ta de, om du kjenner de hjelper litt?
her går det bare fint, er endelig i dpo-land
Så første test ryker 8 dpo, om akkurat ei uke
![]()