xenical

mammakatrine

Forelsket i forumet
noen som har prøvd xenical?slankepillen...

Hvis det faktisk var sånn at man ble feit av bare å spise for mye fett hadde Xenical nok fungert utmerket og mye bedre enn den i realiteten gjør. Jeg har ikke brukt den selv.

Ta deg tid til å lære om insulin, blodsukker og deres påvirkning på fettlagring i kroppen. Så skjønner du nok kjapt hvorfor du ikke går ned i vekt. Xenical vil nok bare gi deg fler plager enn fordeler og vekttap..

Har prøvd den, å bruker den litt nå. Jeg har ikke så god effekt av den desverre.... For at den skal funke på meg, må jeg ta to stk om gangen. Derfor blir d til at jeg spiser veldig kalori/fettfattig alle måltid bortsett fra middagen, den spiser jeg som normalt å tar to stk da. Men har en venninde som gikk ned masse på de! Funket super for henne! Så noen funker de på, andre ikke;)

Mitt beste råd er å få seg en time hos Sofie Hexeberg på klinikken hennes.

De funker de, men du kan stort sett bare spise frukt og grønt og kylling for å slippe diareen og da vil jo de fleste gå ned i vekt?
MEN om du holder ut med diareen så kan du gå ned masse. Jeg gikk ned 2 kg i uka i gj.snitt på de, men brukte de bare en mnd, før jeg ble drittlei (bokstavlig talt!)
Men du kan jo bare prøve? :-)

Husk at all mat du spiser skal ha max 30% fett... ellers går det galt

Det blir litt som å gi Antabus til en alkoholiker. Du kan ikke spise usunn mat når du går på Xenical, for da blir du dårlig (i dette tilfellet sittende på do). emoticon

Back
Topp