Xbox 360 eller Playstation 3?

lmk88

Forumet er livet
VIP
Oktoberskattene 2015
Hva skal jeg kjøpe i julegave til sambo? Veldig usikker på valget[:-]

Jeg var ikke i tvil i fjor da min sambo fikk playstation 3.. Det er jo bluerayspiller og alt..
NÅR det er sagt! Så har vi enda ikke sett en eneste bluray film på den! [:D][8D]
Vet du ikke hva han ønsker seg mest?
Ellers så spiller jo kanskje pris litt inn og..

ORIGINAL: Almyrida81

Jeg var ikke i tvil i fjor da min sambo fikk playstation 3.. Det er jo bluerayspiller og alt..
NÅR det er sagt! Så har vi enda ikke sett en eneste bluray film på den! [:D][8D]
Vet du ikke hva han ønsker seg mest?
Ellers så spiller jo kanskje pris litt inn og..

Han er veldig usikker på hvem han vil ha... Han er veldig fornøyd med playstation 2, men hadde vært artig med noe nytt sa han... Han sa også at jeg ikke skulle kjøpe en så dyr gave[8D]

Playstation 3. Vet ikke om xbox 360 kan brukes som mediasenter men ps3 kan hvertfall det + at den har jo blurayspiller [:)]

Jeg har kjøpt ps3 til smaboer..føler du får litt mere igjen for pengene med å kjøpe den mne det er min mening..
Samboer har fprtalt alt man kan gjøre med en ps3 ikke det at jeg husker noe av det men men[8D][8D]

playstation 3 er som mange sa over også en bluerayspiller, så ville absolutt gått for det. da får du to maskiner i en (spillmaskin og bluerayspiller).

og tror an merker forskjell fra sin gamle spillestasjon uansett, selv om han får playstation 3

xbox360. Der er det mediasenter, bedre spillutvalg,du kan koble deg til facebook og twitter på den og mye mer

Back
Topp