Destiny85 Forumet er livet 29 Okt 2010 #1 Er det bare meg, eller er nivået utrolig lavt i år? I mitt hode er det bare Atle, Post 4 og Mo som er verdt å se på..[&:]
Er det bare meg, eller er nivået utrolig lavt i år? I mitt hode er det bare Atle, Post 4 og Mo som er verdt å se på..[&:]
S Skrållan Forumet er livet 29 Okt 2010 #2 Jeg vet ikke, jeg er nemlig 65 år og ser på Beat for beat og Nytt på nytt [8|] Nei, nå må jeg finne frem til delfiakake og rullekake og fyrstekake..
Jeg vet ikke, jeg er nemlig 65 år og ser på Beat for beat og Nytt på nytt [8|] Nei, nå må jeg finne frem til delfiakake og rullekake og fyrstekake..
H Hegepia83 Elsker forumet 29 Okt 2010 #3 Heie på ORKDALINGAN. Heheheheh... Arti me folk fra bygda. Bare å sjå kor råddjå dæm e på nette, va it d d dæm sa?? Men har trua på MO.. Søt da..
Heie på ORKDALINGAN. Heheheheh... Arti me folk fra bygda. Bare å sjå kor råddjå dæm e på nette, va it d d dæm sa?? Men har trua på MO.. Søt da..
@ne Gift med forumet 29 Okt 2010 #4 ORIGINAL: Skrållan Jeg vet ikke, jeg er nemlig 65 år og ser på Beat for beat og Nytt på nytt [8|] Nei, nå må jeg finne frem til delfiakake og rullekake og fyrstekake.. Mmmmm..... fyrstekake[:D][:D][:D]
ORIGINAL: Skrållan Jeg vet ikke, jeg er nemlig 65 år og ser på Beat for beat og Nytt på nytt [8|] Nei, nå må jeg finne frem til delfiakake og rullekake og fyrstekake.. Mmmmm..... fyrstekake[:D][:D][:D]
K KineL Elsker forumet 29 Okt 2010 #5 Nivået er ekstremt lavt. Syns Mo minner meg om det freakshow men Atle er digg da.
FrokenM Forumet er livet Februarlykke 2016 30 Okt 2010 #7 ORIGINAL: ronjas mamma helt enig med deg:)heier på atle jeg Tragisk i år syns jeg[:)]