WZ eller andre- hvilken vårdress anbefaler dere?

Looney

Forumet er livet
VIP
Nicholas må ha ny parkdress til bhg denne våren, og dermed lurer jeg på hvilken du anbefaler?

Vi har alltid kjøpt Reima til han, og vært fornøyd med de. Men jeg begynner bli litt lei og vurderer å kjøpe en annnen denne gangen. Nicholas blir jo både våt og møkkete uansett han[:D]

Vi har gått over til Ticket 2 Heaven til begge barna..
Jenny fikk vårdress i fjor som passer i år, og begge har fått vinterdresser.. Skal ut å kjøpe ny vårdress til Marcus nå, og tipper det blir Ticket på han også..

Vet at Anick73 også liker Ticket, tror de har det der hun jobber..

Og du er fornøyd med den? Hvordan er de i forhold til Reima i kvalitet, str osv?

Så nemlig en fin Ticket to heaven dress på Babyshop forrige dagen faktisk[:)] Blir litt galt å handle til N på Babyshop men...han er da slettes ingen baby[&:][&:]

Kanskje teste ut den da[:)] Hmmm..... skal jeg være vill og gal og kjøpe noe annet enn Reima[&:]

Vi dropper regntøy og bruker heller vårdress vi. Blir ikke så klamt.

ORIGINAL: WZ

Vi dropper regntøy og bruker heller vårdress vi. Blir ikke så klamt.

Litt samme tenker jeg. Nicholas blir kliss klass våt uansett hva han har på. Derfor bedre med vårdress fordi den er behagligere å ha på.

Jeg kjøper alltid Reflex sin vårdress jeg. Reima om vinteren, Reflex om våren, veldig fornøyd med dressen og ikke minst prisen! [:)]

Har hatt reflex og Reima, like fornøyd med begge to jeg. [:)] I år har vi Troll også kjøper jeg nok en reflex for å ha i tillegg.

Men ang regntøy, må ikke dere (Looney og WZ) ha regntøy i bhg? Det må vi hos oss og nå ser jeg at de har regnbuksen utenpå dressene uansett hvilken dress de har.

ORIGINAL: McBaby

Har hatt reflex og Reima, like fornøyd med begge to jeg. [:)] I år har vi Troll også kjøper jeg nok en reflex for å ha i tillegg.

Men ang regntøy, må ikke dere (Looney og WZ) ha regntøy i bhg? Det må vi hos oss og nå ser jeg at de har regnbuksen utenpå dressene uansett hvilken dress de har.

Jo vi måtte det i den gamle og den ble ofte brukt utenpå dressen. Men jeg gav beskjed om at det holdt med dress for han, og noen ganger blir det fulgt og noen ganger ikke[:)]
Nicholas er så varm og svetter i hjel med regntøy utenpå dress.
Har kjøpt nytt regntøy til han også nå, men tenkte bruke buksa mest og da litt nærmere sommeren med kungenser inni.

Som nevnt tidligere er N alltid våt uansett fordi han svømmer i vanndammene. Så han kunne egentlig gått i shorts[:D]

ORIGINAL: Looney

Som nevnt tidligere er N alltid våt uansett fordi han svømmer i vanndammene. Så han kunne egentlig gått i shorts[:D]

[:D][:D]

Vi har helly hansen, kjøpte den i fjor og den passer i år. Er ikke så nøye med vårdresser for min lille kladd svømmer i vanndammer han også. Vinterdress har pleid å være reima, men i år ble det color kids etter anbefalning av hu som jobbet der - den har vært kjempe bra!!![:)]

Jeg har skogstad dress på jentene mine og jeg er kjempefornøyd[:)]

ORIGINAL: SillyDilly

Vi har helly hansen, kjøpte den i fjor og den passer i år. ikke like god som reima, men gidder ikke ha 2 vårdresser heller. makan til luksus, han har skogstad 2 delt å.

De spør etter regnbukse i barnehagen, men jeg har sagt klart ifra om at det er jeg som bestemmer hva min unge skal ha på seg. Han skal IKKE ha regnbukse uttapå dressen, for det trenger han faktisk ikke..
Har vådressen fra i fjor i barnehagen nå, den er litt knapp men han er ikke våt!

Back
Topp