www.billige-tester.no

Sunny84

Forelsket i forumet
Heisan! Noen her som har bestilt tester fra www.billige-tester.no? Lurte bare på om de kommer raskt i posten? [;)] Og er de like sikre? [:)]

Ja jeg bestilte fra de og det tok ikke så lange tiden før de kom og de er like sikre.

wow, nå har eg allerede fått testene i posten[:D] får vel teste imårå, skummelt... vil ikkje få negativ test! [&:] *gledegruemeg*

Ja de kom veldig fort, i løpet av en uka, 4 dager tror jeg.. de funker bra

Bestilte eggløsnings- og graviditetstester i en pakke. Testet dem ut i oktober og fant ut at jeg hadde eggløsning senere enn forventet. Og jammen fikk jeg ikke bruk for graviditetstestene i samme syklus! [:D] Stemte godt overens med CB digital graviditetstestene. Faktisk var CB tydeligere positiv enn billigtestene. Kan trygt anbefales! [:)]

ORIGINAL: Dyrset

Lykke til med testingen!!

Fekk mine etter 3dagar, men har ikkje prøvd dei enno.

Mine har alltid kommet fort og greit også.

Definitvt en foredel at de er så billige (jeg bruker strips-tster, ikke dem du holder i strålen), så kan jeg være testoman uten å bli blakk.

Har bare en "dum" ting å si om dem, og det er at hver og en av de jeg har tatt har vært negative. Men... det har jo antakeligvis sammenheng med at jeg heller aldri har klart å bli gravid da...

Lykke til med testing!

Back
Topp