WTF?!

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Lyster og hormoner er på topp for tiden! :p

Igår ringte jeg mannen fra jobb for å høre om han hadde anledning til å kjøre på butikken å kjøpe meg en snickers. Jeg var såååååå utrolig fysen! (og jeg spiser da aldri snickers til vanlig, egentlig ikke særlig glad i sjokolade i ikke-gravid tilstand ;) ) Han kunne desverre ikke det. Jeg dro innom butikken på tur hjem å kjøpte meg to snickers, en for å mumse i meg umiddelbart, og en som jeg la i kjøleskapet for å ha med meg på jobb i dag.

I det jeg pakker lunsjen i dag går jeg i kjøleskapet for å finne frem denne avkjølte, deilige sjokoladen. Men den er VEKK!? Jeg tramper inn i gangen og BRØLER opp mot soverommet der den skyldige, sjokolade-stjelende mannen ligger! Joda, han hadde spist den i går kveld etter jeg hadde lagt meg, men hadde jo tenkt å kjøpe meg en ny en i dag.... og jeg kunne jo bare kjøpe en ny en på tur til jobben?

MEN jeg ville ha en KALD snickers å kose meg med mens jeg sjekket eposten til morgenen i dag, ikke en romtemperert en!



GAAAAAAHHH!!!!!

:p ;)
 
Sniker fra november...
Åå!!!! Kjenner meg såå igjen!!!! Mannen min hadde ikke fått sove mer for å si det sånn :p
Og det ER STOR forskjell på romtemperert og deilig kald sjokolade ;)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Det er STOR forskjell på kald og romtemperert sjokolade! Hvorfor skjønner ikke mannfolk dette?!? :p
 
Haha :D Man skal ikke tulle med en gravid dame og sjokoladen hennes!! :p
 
Hehe!!
Godt å se at det ikke bare er jeg som reagerer på "småting" som han da burde skjønt av seg selv!! :p
 
haha tenker han fikk gjennomgå ;) Måtte smile godt for meg selv her nå, kjenner igjen følelsen :p
 
Haha, moro:p

Jeg klikka på gubben her i huset for en stund tilbake for at han hadde kjøpt feil farris:p Jeg hadde gledet meg enormt til den med sitron, så kjøpte han naturell...
Han fikk jaggu høre det....stakkars:p
 
Hahahah ER så enig! Samboeren min vet at visst han kødder med snopet mitt, DA blir det husbråk!! *den følelsen, når du har gleda deg hele dagen til mini har lagt seg, og du skal nyte kvelden på sofaen med tv og smash som du har i kjøleskapet for anledningen, for så å finne ut at den er VEKK! DA altså!!
 
Lyster og hormoner er på topp for tiden! :p

Igår ringte jeg mannen fra jobb for å høre om han hadde anledning til å kjøre på butikken å kjøpe meg en snickers. Jeg var såååååå utrolig fysen! (og jeg spiser da aldri snickers til vanlig, egentlig ikke særlig glad i sjokolade i ikke-gravid tilstand ;) ) Han kunne desverre ikke det. Jeg dro innom butikken på tur hjem å kjøpte meg to snickers, en for å mumse i meg umiddelbart, og en som jeg la i kjøleskapet for å ha med meg på jobb i dag.

I det jeg pakker lunsjen i dag går jeg i kjøleskapet for å finne frem denne avkjølte, deilige sjokoladen. Men den er VEKK!? Jeg tramper inn i gangen og BRØLER opp mot soverommet der den skyldige, sjokolade-stjelende mannen ligger! Joda, han hadde spist den i går kveld etter jeg hadde lagt meg, men hadde jo tenkt å kjøpe meg en ny en i dag.... og jeg kunne jo bare kjøpe en ny en på tur til jobben?

MEN jeg ville ha en KALD snickers å kose meg med mens jeg sjekket eposten til morgenen i dag, ikke en romtemperert en!



GAAAAAAHHH!!!!!

:p ;)

hahaha jeg kan forstå du ble irritert :p vi er ikke helt "normale" for tiden! :p
 
Men blir vi mer klomsete også? Jeg har ikke hatt så mange av utbruddene, men jeg har begynt å velte ting. Ikke med magen eller noe, men bare at jeg dulter borti i går sto det én ting på bordet; et glass vann. Og i det jeg får forbi bordet klarer jeg å velte det med armen jeg kan som sagt ikke skylde på magen, for det var ikke med den jeg kom borti, men noe med graviditeten er det...
 
Back
Topp