wtf, mensen????

August16spire

Elsker forumet
Kan man få mensen bare 4 uker etter fødsel når man fullammer?? Blødd fersk og mensen mengde siden onsdag nå:banghead::blackalien:

Kan være sårskorpa til morkaka som har løsna? Visstnok vanlig at det skjer etter noen uker, da får man friske blødninger igjen:-)

Husker jeg fikk mensen etter 6 uker sist. Det var skikkelig kjipt. Først blødde jeg i nesten 6 uker. Og akkurat etter 6 uker så kom mensen. Men usikker om mensen kan komme så tidlig som 4 uker. Trodde jeg hadde lest at den tidligst kunne komme etter uke 6

Velkommen i møkkaklubben:mad: som ved forrige fødsel hadde jeg renselse i ca fire uker,å nå på dagen 6 uker fikk jeg den møkka mense.Fy fader.Å da ammer jeg att på til

:oops: Øhm ser plutselig at jeg er i feil forum,trodde jeg var på juli:rolleyes:

Jeg og!! Slutta å blø ganske tidlig etter fødselen. Blødde mye de første dagene, så avtok det med brunlig utflod osv. Så gikk det noen dager, og pang! Mensen-ish(sier ish, for det MÅ jo ikke være mensen) blod i en ukes tid. Og akkurat i en uke da. Snedig.

Back
Topp