WTF...melk nå?

Supa'Mama

September 2013 <3
Har hørt om alle de som opplever at melken kommer før fødsel men tenkte ikke noe mer over det siden jeg fikk det når storesøster kom og ikke før sist. Men....det var før i dag, sjokk over at det væsker :p Spesielt siden jeg har litt...hva skal jeg kalle det...anstrengt forhold til slik...? Er 23+1 i dag og redd jeg skal lekke fremover :p Noen andre "heldige"? :D
 
Usj, kjedelig. Jeg har ikke fått melk før et par dager etter fødsel de to tidligere gangene. Håper det drøyer denne gangen også.
Tror det er ganske vanlig, og helt normalt å få lenge før fødsel også...
 
Jeg får også melk ut når jeg "melker" (hehe).. Men det er ikke så lenge siden jeg sluttet å amme førsten så jeg er litt usikker på om det "henger igjen" etter henne eller om det er kommet tidlig...
 
Da jeg var gravid med datteren min kom det i uke 9 :p
Denne gangen kom det uke 17.
Når man endelig slipper å tenke på mensen så er det andre kroppsdeler som begynner å lekke xD haha


<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13
 
Da jeg var gravid med datteren min kom det i uke 9 :p
Denne gangen kom det uke 17.
Når man endelig slipper å tenke på mensen så er det andre kroppsdeler som begynner å lekke xD haha


<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13
hahahahaha :p Jeg leeeer!!! :laughing001
 
Da jeg var gravid med datteren min kom det i uke 9 :p
Denne gangen kom det uke 17.
Når man endelig slipper å tenke på mensen så er det andre kroppsdeler som begynner å lekke xD haha


<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Hihi! True! Men et svangerskap er jo ikke så "delikat" som en kanskje hadde sett for seg uansett :p Men så mange uforutsette ting da? Og det er jo slik at når en minker på ammingen kommer mensen tilbake ;) Takke meg til hormonspiral!
Lekker du eller er det bare litt? Beklager at jeg spør, du må ikke svare altså! :p Er nysgjerrig på om jeg bør sove med singlet fremover og om innlegg er en smart invistering. Endelig større pupper også må samboer bare se :p
 
Blir brystene litt skvist så renner det ut :p blir nok bare "værre og værre" desto lengre ut i svangerskapet.

Sikkert greit å ha singlet eller noe når du sover. Lite kjekt å våkne på natten og det er vått hvor du ligger.

Det jeg og gjør er å ha på meg en relativt stram singlet. Så har jeg ikke bh på men tar på meg ammeinnlegg. Så bretter jeg singletten opp sånn at singletten ikke er på magen. Funker bra ^^


<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13
 
Har ikke fått noe melk ennå, men ser avogtil at det er noe "stivna væske" som ligger på bryst orten liksom :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
melk her og :) bare jeg kommer bort puppen lekker det :p sist fikk jeg ikke melk før et par dager etter fødsel..
 
Jeg har også sånn stivnet greie på brysknoppene! Pleier å plukke det vekk :p
 
Hehehhe alltid godt å høre at vi er flere :p
 
Back
Topp