Wow!

malena

Flørter med forumet
For noen dager siden skrev jeg et innlegg her angående manglende mens etter SA.Vel, grunnen til det er at jeg er gravid!Hadde slått tanken helt fra meg etter negativ test for noen uker siden, men der tok jeg feil. Mao,ta en ny test etter noen dager om du får negativt svar!Jeg er tatt fullstendig på senga av dette,ikke planlagt i det hele tatt,men ja,jeg er glad-redd og glad!
Ha en fin dag alle der ute!

åååh, så bra! Gratulerer så kjempemasse, og ønsker deg lykke til! Håper du smitter meg også med litt babystøv [;)]
Klem

SÅ BRA!!!!
Gratulerer med spiren i magen!!!

Gratulerer og lykke til videre!

Bra for deg [:D][:D] Gratulerer så mye [:D][:D]

gratulerer med spiren, håper det går bra denne gangen[;)]

åhhh...så korselig[:D]

må du kose deg masse meg det lille nurket i magen, gratulerer så mye[;)]

GRATULERER SÅ MYE!!!
Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen...

GRATULERER SÅ MASSE[:D]
HÅPER DEN SITTER GODT FAST DENNE GANGEN...
Å KOMMER UT OM 9MND...Å IKKE FØR[;)]

[:)]Gratulere kjempemasse så koselig da

Gratulerer så masse!!!!!![:D]

Gratulerer med den lille spiren og lykke til videre[:D][:D]

Det var kjempe artig å høre. Lykke til!

Gratulerer kjempe masse!!![:D]

[:D][:D]GRATULERER SÅ KJEMPEMASSE[:D]

Så kjekt å høre, jeg hadde selv en SA forrige uke, og dette får meg til å føle at det kan være håp, selv i nærmeste fremtid.

Kjempeglad for både deg og meg.

GRATTIS[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Gratulerer,kjempemorro[:D][:D]Dette har virkelig vært en skikkelig babyboom mnd[;)]kjempekjekt;)Lykke til!!

Jeg trodde nesten ikke det varmulig at dette kunne skje så fort igjen,ble jo anbefalt av legen å vente en periode, og det klarte jeg vel akkurat. Vi fant ut at vi heller ville vente et år eller to,i forhold til skolen,men dengang ei.Var hos soneterapaut og fikk behandling for å få mensen igang igjen,ikke rart den ikke kom. Det er kanskje en sterk liten spire denne gangen! Tusen takk for fine ord fra alle her inne,blir helt varm inni meg!
Ha en god dag videre.

Back
Topp