WOW

twinanne

Forumet er livet
Det er helt utrolig nå har en bil ikke greid svingen utenfor stuevinduet mitt igjen, og kjørt rett inn i hagen til naboen og full treff på det kjempestoret treet som er der. dette skjer med jevne melloomrom, det skjer når det er vinter og glatt, da kan jeg kanskje forstå det da, men nå.....

Greit det har sjedd en gang før på denne tiden, det var en ung mann som var berusa, hva so var grunnen nå har jeg ikke fått med meg. At det går ann. Falken har dratt bilen ut av hagen, den kjørte over et steingjerde før den traff treet. Det er nok endel skader under biden, og det høyre forhjulet ser ikke særlig bar ut.

Er helt oppgitt jeg, det er ikke noe spesielt med den svingen da[&:][8|]

Hva er det jeg har gåt glipp av nå da, avisa er her også, tar bilder og notrer og snakker med naboene mine. Snart forsvinner bilen ivei med Falken. Nå føler jeg meg skikkelg som en sladre kjerring altså, OBS dette er kanskje dårlig gjort av meg.

Nå er det bare endel folk igjen i gata hos meg, politi bilen , avisbilen og viking bilene er nå vekk. Ja ja det var dagens hendelse, så ikke noe til føreren, snodig.

Nå har jeg vær en skikkelig sladre kjerring, så det er tillat å skyte meg nå, jenter[:o]

Hahaha[:D][:D] må bare le jeg azz[:D][:D]
bra det er noen som har noe å sladre på til oss andre her inne..[:D][:D]
men,ble nysgjerrig på sjåføren jeg nå azz...hold oss oppdatert da,du må vel lese avisen imorgen tenker jeg...hihi[:)]

ORIGINAL: Nesing

Knis, godt noen holder oss andre oppdaterte på de virkelige nyhetene! [;)] Håper det gikk bra med bilføreren da. 

Det er det som er så rart, enten så har en nabo kjørt den perosnen på sykhuset eller så var det han som ble snakket med og var det avsimannen eller poiltimannen som intervjuet han, greide ikke å se forskjell på dem alle var i sivile klær, og de hadde kaling, antagelig til politiradio elller til pressen, litt usikker på hvem som var hvem jegav de fra politiet og avisfolkene. Orket ikke å gå ut i folkemengden jeg, får tidsnokk greie på dette fra naboen alikevel.

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: Nesing

Knis, godt noen holder oss andre oppdaterte på de virkelige nyhetene! [;)] Håper det gikk bra med bilføreren da. 

Det er det som er så rart, enten så har en nabo kjørt den perosnen på sykhuset eller så var det han som ble snakket med og var det avsimannen eller poiltimannen som intervjuet han, greide ikke å se forskjell på dem alle var i sivile klær, og de hadde kaling, antagelig til politiradio elller til pressen, litt usikker på hvem som var hvem jegav de fra politiet og avisfolkene. Orket ikke å gå ut i folkemengden jeg, får tidsnokk greie på dette fra naboen alikevel.

Trenger ikke å stresse rævva av deg viss naboen sladrer...hihi[:D][:D]

Nå har jeg fått skikkelig referat her fra ulykken ute i hagen til naboen i går, skriver det som stod i avisa i  dag jeg, liker ikke å skrive mer detaljer om det, for en tullebukk:

Beslagla bil etter gjerdekrasj

Nøtterøy: Politiet har tatt beslag i bilen til en 60 år gammel bilist som braste inn i et gjerde(steingjerde for å gi dere detaljer)på Munkerekka ved 1930 tiden i går kveld. Mannen kjørte uten gyldig førerkort - det var ifølge politiet beslaglagt etter en tidligere trafikkepisode. Ifølge politiet virket mannen ruset, og han ble tatt med til legevakta for utvidet blodprøve.

Greit da tror jeg nok at jeg så bilføreren i går ja, like greit å ikke si noe mer om den saken - mener jeg hvet hvem han er!!! At det går ann å være så dum.

Haha[:D] beklager så mye at jeg ler av dette,klarer lixom ikke å ta det alvorlig...haha[:D] *ler*
enig med deg der, hvordan er dette mulig...tenker ikke folk nå til dags..haha[:D]
Bra du holder oss oppdatert...hehe[:)]

Stått på verandaen,resten av nabolaget var der ute også, ikke noe å være flau over, ellers et lite øyekast ut av hvinduet i ny og ne mellom postene her. Fant ut at det ikke var plass til meg der ute på gata også, trengrte jo ikke å være i veien heller, gadd rett og slett ikke.

Apple vi bruker ordet samfunnsinteresert, he he....det er også viktig å bry seg om naboene sine også og stå samla når noe skjer, he he....

ORIGINAL: twinanne

Apple vi bruker ordet samfunnsinteresert, he he....det er også viktig å bry seg om naboene sine også og stå samla når noe skjer, he he....

oioioi....sitter her og humrer og små ler jeg...haha*ler*
dere fikk sakt det der jah...hihi[:D][:D]

Back
Topp