Wow!

M

mrspurple

Guest
Vi sov til 9 i dag!! Deilig! Juksa det litt til med å stå opp, og så gi henne melk.. Hun var sååå trøtt mens hun drakk, kloka var kvart på 7... Så jeg la henne ned igjen, hu sov da til 9 og det gjorde jeg og!! Deilig!
 
Oi, så herlig! Virker som at de fleste har sovet godt her i natt! God start på helga da!
 
Så deilig!! Lillegull våknet også kl 7 (har bare vært våken to ganger i natt, hurra) da hentet jeg han fra rommet sitt for å ligge og kose litt i sengen vår..Og jaggu sovnet han og sov til 08.00..Jeg lå å slumra til 8.20 mens han lå å kløp seg i tærne og tulla. Veldig deilig med slike morgener:) Hadde en god natt igår og, og kjenner virkelig at det gjør underverker med kroppen;)
 
Så herlig da :)

sendt ifra BV forum <3
 
Fikk igjen for det på dagen! Hun sov to duoper på 30 min hele dagen! Så hun sovna nå litt før tia i dag stakkar :)
 
Så deilig med en sånn morgen :) Her var han mye våken og tulla i natt. Når han kom over i vår seng skulle han absolutt ligge oppå dyna vår og med hodet i fotenden. Har ikke tall på alle gangene vi snudde han... Men fikk forklaringen i dag da ene fortanna titta fram ;)
 
Back
Topp