WOW!!

gutt11og?

Elsker forumet
Gikk plutselig opp for meg at jeg har gått gravid i over 100, HUNDRE dager!![8D][:D]
Hundre dager er jo leeeenge... Men føler ikke at jeg har vært gravid såå lenge [8D]

Hohoi!!

Liten tankevekker ;) Positiv sådan[:)][:)][:)]

hehe ja, det er faktisk lenge[8D] og når vi ser tilbake på det, så har det igrunn gått fort frem til nå[:D] Og enda bedre er det når vi vagger oss mot slutten, alle er lei, og 1 etter 1 baby kommer[:D][:D]*gleder  seg*

Det er faktisk ganske imponerende når en først tenker over att vi har gått gravide SÅÅÅ lenge[:D] TIden og ukene går egentlig sykt fort... syns ikke det er lenge siden vi drev og meldte oss inn i forumet om att vi akkurat hadde funnet ut att vi hadde en liten spire i magen, og nå er vel alle av oss kommet over 12 uker???[:D] Jeg går å vagger allerede jeg mamma til leah , pga av bekkenløsningen min[8D] jeg kommer vel tilog krype bortover gatene mot slutten jeg...[8D]

ORIGINAL: mamma til leah

hehe ja, det er faktisk lenge[8D] og når vi ser tilbake på det, så har det igrunn gått fort frem til nå[:D] Og enda bedre er det når vi vagger oss mot slutten, alle er lei, og 1 etter 1 baby kommer[:D][:D]*gleder  seg*

sist graviditet gikk tiden sååå sent! Jeg telte dag for dag, og nesten time for time frem mot fødsel. At jeg allerede i dag er 13 uker på vei er helt utrolig! Tiden bare renner ut! [:)] Bare 7 uker til vi skal på UL! [:D]

ORIGINAL: bumpien

sist graviditet gikk tiden sååå sent! Jeg telte dag for dag, og nesten time for time frem mot fødsel. At jeg allerede i dag er 13 uker på vei er helt utrolig! Tiden bare renner ut! [:)] Bare 7 uker til vi skal på UL! [:D]

Jeg også føler det går utrolig seint, men det har jo gått ganske fort allikevel [;)] Føler også som deg, bumpien, at jeg teller timer og dager, men det er vel fordi det er nr 1 [8D]

herli,veldi kjekt og se tiden fyker da snuppi[;)]

Back
Topp