wow wow viss du syns kuken te mannen din er for liten. "LINK" å bilde

Junemamma

Elsker forumet
Løp å kjøp.... denne

PENISFORLENGER: Slik ser en penisforlenger ut. Penisekspert Ken Purvis sier at det er fullt mulig å strekke penisen 3- 4 centimeter over 3- 6 måneder med et slikt apparat, men at det krever stor tålmodighet.

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/04/07/428165.html

Hahah![:D] Etter SÅÅÅ lenge som singel hadde jeg neppe brydd meg om størrelsen, bare han hadde hatt en pikk i det hele tatt..... [8D]

HAHA!! Kanskje det var det jeg skulle ønsket meg i gave![:D][:D] Da hadde han blitt sur da..

hihihi:P Vil ikkje tenke på prisen engang[8D]

takk gud for at han ikkje e i den kategorien der[:)] Må si eg e veldig tilfreds, trenger ingen ekstra cm der nei.. [;)]

ORIGINAL: Bleiemos

Hahah![:D] Etter SÅÅÅ lenge som singel hadde jeg neppe brydd meg om størrelsen, bare han hadde hatt en pikk i det hele tatt..... [8D]

Hehe  må signere denne!!![;)][8D][:D]

IIIIIIYYYY nå la eg og merke til de fæle neglene til han mannen. fy FA....En...IIIIIIII

hehe ja den gjode vist de[8|][:-]

ORIGINAL: Godhjerta.

Jaiks... det er en gave han garantert IKKE får av meg... [&:][;)]

Men jeg må si jeg ble mere opphengt (og litt småkvalm) over synet av neglene til han som holder duppedingsen... Ikke fint. Neglene skal være korte på menn. [:'(]

hahahaha![:D]

ORIGINAL: idapjus

ORIGINAL: Silly

ORIGINAL: Godhjerta.

Jaiks... det er en gave han garantert IKKE får av meg... [&:][;)]

Men jeg må si jeg ble mere opphengt (og litt småkvalm) over synet av neglene til han som holder duppedingsen... Ikke fint. Neglene skal være korte på menn. [:'(]

hahahaha![:D]

SIGN!!

Kjøpe og kjøpe, jeg vil ha pikken min som den er, hen er helt grei grei den. Hvis dama (kona) ikke er fornøyd med den tror jeg heller at jeg vil bytte kone, enn å kjøpe meg en sånn en.

Jeg har aldri skjønt hva folk skal med noe slikt, de må jo lide av dårlig selvtillitt eller noe slikt, hvis de ikke kan klarer å akseptere kroppen slik den er.
Ihverfall kjerringene, de må jo ha en kjempeproblem, eller mangel på stor selvtillitt hvis de kunne tenke å kjøpe noe sånt.

Pikken min pleier å bli stor når kjerringa eller jeg tar på den. da blir den stor og fin da, dere damer får prøve mennene deres så skal dere få se.

ORIGINAL: SnillestePappa

borte

ORIGINAL: Bleiemos

Hahahha enig..[8D]

Back
Topp