Wow! Superwoman!

Bondefruen

Forelsket i forumet
Ligget på sofaen i 3-4 dager nå, med feber, tett nese, hodepine å sår hals. Er fortsatt litt sår i halsen men det er overkommelig. Bekkenet å hoftene har vært ubeskrivelig kranglete men jeg merker knapt noen ting nå..

Våknet i dag med superwoman-powers!! Så nå har jeg tatt helgevasken, vasket ett fjell med klær å nå skal jeg bake til sønnens bursdag i helgen :)

Guri meg så deilig å være seg selv igjen!! :D
 
Er det ikke sånn at når man plutselig får masse energi på den måten så er det fødsel rett rundt hjørnet?!? :D;)
 
Du blir SÅ å føde til helga ;)
 
Tihi så deilig! :D
 
Så bra du føler deg på topp :) Blir spennende å se om de som sier det betyr nær forestående fødsel har rett da ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det skjedde med meg i går ;) Gjorde som deg etter at jeg plutselig fikk masse energi, vasket klær, ryddet og vasket. På kvelden gikk vannet og nå er jeg spent på om disse riene tar seg opp :)
Oioioi!!:D Hvordan går det med deg nå?:D Håper det stemmer for min del også :) Ikke kjent en eneste kynner eller noe tak i mage/rygg på ett par døgn nå, de kom snikende for et par timer siden :) Så jeg håper det stemmer :)
 
Oioioi!!:D Hvordan går det med deg nå?:D Håper det stemmer for min del også :) Ikke kjent en eneste kynner eller noe tak i mage/rygg på ett par døgn nå, de kom snikende for et par timer siden :) Så jeg håper det stemmer :)
Det går bra, riene er sterkere og kommer tettere. Og så kommer det vann og slim om hverandre, spent på om vi drar inn til sykehuset før igangsetting-timen 08:30 :)
 
Back
Topp