Wow! Superluktesans!

SiljeFrua

Betatt av forumet
Ikke før idag har jæ skjønt hva de meiner med super god luktesans..
Ikke like behagelig når du trasker nedover stien der bikja og nabobikja tydeligvis har tisseplass :dead: Haha. Har gleda mæ så mye til å lage kylling gryte, men kyllingen jæ kjøpte har vist blitt dynka i parfyme! Skjente lukta lenge før jæ kom fram til den. Noen andre som har fått oppleve supernesa ? :wacky:

Oh yes. Forrige graviditet var jeg helt rå. Kjente fra 2.etg i huset at mannen hadde åpnet en flaske rødvin nede i stua.
En gang han kom hjem fra byen spurte jeg om han hadde spist kebab.
- Nei, men jeg gikk forbi et gatekjøkken...

Min har tatt helt av og ting som før lukta godt lukter ikke så godt lenger fylte bensin her om dagen og det lukta helt forferdelig, så ille at jeg bare måtte gi opp for ikke å kaste opp.. Så fra nå av er det mannen i huset som får fylle på begge bilene

Her er også alle lukter forsterket (og smaker blitt rare). I dag f.eks., merket jeg at bilene som kjørte forbi oss da vi gikk hjem fra barnehagen tydeligvis slapp ut mer eksos enn vanlig ;)

Satte seg en mann ved siden av meg på en benk i går. Han hadde åpenbart hoppet over dagens bad. Måtte flytte meg med en gang.

Sliter med ungen og mannen nå om dagen. Jenta får med seg mange rare lukter fra bhgen (lekt i sand, jord etc) og jeg må passe meg litt så jeg ikke brekker meg i nærheten av henne, hihi.

Og bæsjebleier liggende i søpla for lenge...

Jeg pleier ikke å ha problemer med bæsjebleier, men i dag måtte mannen ta over. Det luktet rett og slett for vondt!

vi har "kranglet" i to dager om lukta i kjøleskapet. Mannen sier det ikke lukter noe med hallo! Må holde pusten for å åpne døra... Men jeg har undersøk, og for 3 dager siden var det nesten tomt og nyvasket. Det er en blåmuggelost inni der, men ellers har nok mannen rett i at det er ikke er noe galt inni der....

Jobber i barnehage og kan lukte bæsjebleier på en mils avstand :p

Jeg har også helt syk luktesans :-)

Jess, kjenner til den.. Lukter alt og alle og er like nær ved å brekke meg hver gang ;) selv hvis jeg tenker tilbake på noen jeg luktet i går så kan jeg nesten lukte det og brekke meg :P

Haha ja datteren min var på toalettet her om dagen og glemte Lukke døren, det endte opp med at jeg løp frenetisk rundt I andre etasje og ba henne lukke døren mens jeg brakk meg. Alt jeg fikk tilbake var hææææ jeg hører deg ikke :p

Søpla - å herlighet - da brekker jeg meg noe syyyykt. Reagerer på masse andre lukter og men heldigvis ingen dramatiske scener på toget eller noe sånn :-)

Jeg takla ikke lukta av chipsen mannen hadde kjøpt i går, med "sour cream & onion" smak :p han møtte fjerne posen fra rommet, og ikke puste på meg på en stund, hehe..

Back
Topp