Wow kjenner spark utvendig alt

smona

Andre møte med forumet
Jeg er 17 uker og for to dager siden begynte jeg å kjenne tydelige spark utenpå magen. Er ikke det veldig tidlig? Har ikke vært på oul enda så er ikke 100 % sikker på termin som er ca 4. Mai

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har kjent det utenpå magen i ca ei uke jeg, og i går kjente både mannen og jentungen det :) og jeg har termin 4 mai :)

Det er fullt mulig:-) kjente spark utenpå magen til min søster da hun var 17 uker:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjente liv utenpå magen i dag, (sambo også:D) er 17+2.

Sent from my iPad using BV Forum

Haha da er ikke jeg helt på styr! Lå på magen i senga i går kveld å var sikker på at jeg kjente spark. Men trodde første jeg bare innbilte meg det. Tror nok det stemmer! wohoo!

Kjenner utenpå jeg også nå :) 18 i dag :)

her har vi kjent det i to uker utvendig, og gubben også. men magen er rimelig stor. i forhold til invendig ul for ca fire uker siden var jeg 9+4, men ut i fra når unfangelsen kan ha skjedd så er jeg nå 16+1 ca men ut i fra tidlig ul så er jeg nå 13+4 og det kan jo ikke stemme i allefall nå vi har kjent spark og bevegelse i to uker utevendig, jeg har kjent liv i over 6 uker. så min må nok være den som stemmer mest gitt. men magen er stor og godt oppunder navlen allerede. er noe som ikke helt stemmer helt her. greit det er nr 4 altså men så stor mage alt, virker litt merkelig når jeg ser hva alle andre skriver om hva dems str er nå.

Back
Topp