Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er 17 uker og for to dager siden begynte jeg å kjenne tydelige spark utenpå magen. Er ikke det veldig tidlig? Har ikke vært på oul enda så er ikke 100 % sikker på termin som er ca 4. Mai
Haha da er ikke jeg helt på styr! Lå på magen i senga i går kveld å var sikker på at jeg kjente spark. Men trodde første jeg bare innbilte meg det. Tror nok det stemmer! wohoo!
her har vi kjent det i to uker utvendig, og gubben også. men magen er rimelig stor. i forhold til invendig ul for ca fire uker siden var jeg 9+4, men ut i fra når unfangelsen kan ha skjedd så er jeg nå 16+1 ca men ut i fra tidlig ul så er jeg nå 13+4 og det kan jo ikke stemme i allefall nå vi har kjent spark og bevegelse i to uker utevendig, jeg har kjent liv i over 6 uker. så min må nok være den som stemmer mest gitt. men magen er stor og godt oppunder navlen allerede. er noe som ikke helt stemmer helt her. greit det er nr 4 altså men så stor mage alt, virker litt merkelig når jeg ser hva alle andre skriver om hva dems str er nå.