wow, jeg er jo flink...

Alvani

Forelsket i forumet
Jeg innser at jeg har klart å holde kjeft for ca. samtlige mine venner om graviditeten!! [:D][:D]

Ser ut som jeg skal klare det 1 måned eller 2 til da [:D]

Det skal mye til ja!![:D] Flink du er!!

Jeg har sagt det til de nærmeste vennene[:)]

Flink! Er ikke alltid så lett å holde seg nei, er jo så typisk at det blir masse snakk om graviditeter og barn akkurat nå, så jeg får helt dårlig samvittighet av å holde tilbake [8|]

Var på fest tre dager etter jeg testet positivt, så ble til at alle fikk vite det der (siden jeg ikke drakk..). Fortalte det med en gang til bestevenninen min da, måtte snakke med noen andre enn sambo om det hehe. Ellers venter vi litt med å fortelle til familien. Er fire uker til jeg er 12 uker, og fire uker til mini er 1 år, så hadde vært morsomt å vente til da (hvis jeg orker [8D]).

flink jah...[:D]

Flink du er[:)] Det er jaggu meg ikke lett!!!!
Jeg har sagt det til 3 venninner og svigers [;)]
Min familie får vente litt til [;)]

ORIGINAL: djune

Flink! Er ikke alltid så lett å holde seg nei, er jo så typisk at det blir masse snakk om graviditeter og barn akkurat nå, så jeg får helt dårlig samvittighet av å holde tilbake [8|]

Var på fest tre dager etter jeg testet positivt, så ble til at alle fikk vite det der (siden jeg ikke drakk..). Fortalte det med en gang til bestevenninen min da, måtte snakke med noen andre enn sambo om det hehe. Ellers venter vi litt med å fortelle til familien. Er fire uker til jeg er 12 uker, og fire uker til mini er 1 år, så hadde vært morsomt å vente til da (hvis jeg orker [8D]).

Det er ikke et problem, for folk er klinkene klar over at jeg veldig lett blir dårlig av alkohol og har slitt med det i lang tid.. har prøvd å drikke litt de siste månedene, men likevel blitt forholdsvis fyllesjuk for svært lite, så at jeg kaster inn håndkle har de fleste forståelse for - dessuten er jeg ikke akkurat den som går mest ut så.. [8D]

Back
Topp