wow! hun sover rundt!!

Mona=)

Glad i forumet
ja, jeg var så stolt igår når hun hadde sovet 5 timer i strekk! men inatt har hun sovet fra 1 til halv ni!! jeg våkna av spreng, og kjente jeg fikk litt panikk og måtte sjekke at hun pusta! det gjorde hun, så nå vekket jeg henne for hun må jo ha mat og jeg har spreng!:P

jeg er så stolt! og ikke minst opplagt!:D

ha en goood helg folkens:D
 
Her sov hun fra 12 til 7! Da vekket jeg hennema hadde panikk når jeg våknet jeg også, men herregud så deilig :-D
 
trodde ikke man skulle vekke dem? jeg ble annbefalt å bare pumpe ut litt av den "ytterste melken" slik at sprengen forsvant, og bare legge meg igjen... da vil også produksjonen regulere seg etter å ikke gi på natten... det har funka veldig fint for meg ihvertfall og hun får sovet til hun selv våkner av at hun er sulten... Det fikk ihvertfall jeg beskjed om når jeg spurte =) 
 
Åh, litt misunnelig her! Så godt det må være :-) mini her våkner av nesetetthet + at hsn spiser ca annenhver time. Også på natta. Håper det blir bedre etter hvert :-)
 
så herlig!!! :) det lengste jenta her har sovet hittil er fra 1.30 - 7. syntes det var superherlig! 
 
Jenta mi sover også fra 3-5 timer i strekk på natten:-) i natt sov hun 5,5 time. kjempe deilig. lurer på om dere andre som også har babyer som sover lenge på natta opplever dere også at de "spiser seg opp" før de sovner på natta. i natt ammet jeg på timeshvis før hun sovnet..
 


Lissuz skrev:
Jenta mi sover også fra 3-5 timer i strekk på natten:-) i natt sov hun 5,5 time. kjempe deilig. lurer på om dere andre som også har babyer som sover lenge på natta opplever dere også at de "spiser seg opp" før de sovner på natta. i natt ammet jeg på timeshvis før hun sovnet..

Jenta her har også sovet mellom 3-5 timer på natta. Opplever da at hun på kvelden har mange små måltider, føler jeg ammer henne flere ganger i timen enkelte kvelder... 
 
Åh, det hørtes helt fantastisk ut. Håper mine også prøver seg på noe slikt snart :)
 
Back
Topp