Wow frysninger!!

Thesso_88

Forelsket i forumet
Wow nå fikk jeg litt happy sjokk=p

Fikk melding på facebook av en synsk gammel dame jeg er venn med (min mor også). Og hun skriver:

Kære Therese - du må sætte dig ned!!
Allerede den 9.maj var jeg sikker på (så sikker som man nu kan være på "anden hånd", hvad der skulle vise sig.

Du skal have tvillinger - énæggede - og så vidt jeg kan se drenge --- du vil nedkomme lidt for tidligt (på gr. af at det er tvillinger - ofte går man ikke tiden ud) --- så så vidt jeg kan se, nedkommer du den 26. december 2011

Kærlig hilsen ♥ ♥ ♥
Estrid

Visst dette stemmer er det helt fantastisk!=D
 
Såpass ja!!!! Men hun sendte det sånn uten videre?
Skikkelig creepy!!!Tror på sånt selv jeg altså...Morro!
 
Ja det bare tikket inn på meldingsboksen. Hun ba meg sitte meg ned.. Og jeg har jo gått på pergotime + det er masse tvilling og trilling fødsler på min mann sin side så det er ikke helt uaktuelt=) Hun så to gutter. Eneggede. Så det blir spennende.

Veldig rart jeg blir gravid den mnd hun healer meg! Og hun har vært skremmende treffsikker med andre ting. Hun så ihvertfall ett godt og fint svangerskap=)
 
Så spennende!! Morro og se om det stemmer da!:)
Jeg har 6 tvillingpar i min familie... :S Men håper jeg bare får en,da jeg har en fra før av.. Hehe!
 
Oi, så morsomt! Blir spennende å se om det stemmer nå da :)
 
Lucca: Ja du bare sier svært lite og så svarer hun ganske langt igjen. Jeg har vært i kontakt med henne gjennom min mor. Hun har snakket med meg ang. min nedsatte sexlyst som plager meg. Og etter at hun har begynt healingen, er sexlivet noe heeeeelt annet. Ikke perfekt men bedring=) Og hun så allerede 9 mai at jeg kom til å få positiv den 25 mai og det stemte.

Hun er ihvertfall SVÆRT nøyaktig at det er skremmende=) Så jeg håper det stemmer ang. tvilling spådommen.
 
Back
Topp