wordfeud og juks...

*Marianne83*2+1

Forelsket i forumet
Er det mulig å se om den man spiller mot jukser? Spiller med mange forskjellige, og da både taper og vinner jeg, men mot denne ene taper jeg bestandig! og for all del, kanskje hun bare er flink, men syns det er litt mistenkelig at hun bestandig vinner, til og med de gangene hvor jeg leder (med en del poeng) over halvveis inn i spillet..

Høres kanskje ut som den dårlige taperen her, men det er bare det at jeg kan ikke fordra å spille med folk som jukser... ;) da har jeg andre, og bedre ting å ta meg til altså...

Nei, det er ikke det. Kjenner jeg blir irritert når jeg ser at den jukseappen ligger så høyt oppe på App Store, det er da virkelig ikke gøy å vinne om man har jukset?! 

Kan jo ikke være noe moro å jukse....

Jeg har bevisst ikke lastet ned denne appen, for det høres ut som noe jeg kan bli for avhengig av

Haha, så jævla patetisk!

visste heller ikke at det fantes jukseapp før denne personen kommenterte det, kanskje derfor jeg mistenker henne også?  jaja, får heller ta det som trening da :D

Finnes det en jukseapp?!...

Jeg fikk 450 poeng på ETT ord helt på egen hånd en gang! *stolt*

Bouncing buttplug skrev:

dæ***, imponert! skjønner ikke at det går an jeg ;) hehe :)

Patetisk å jukse! Og så sinnsvakt meningsløst...
Men om man har litt erfaring fra f.eks http://www.ordspill.no (som har eksistert i mange år) så skal det ikke så mye til å være bedre enn en som akkurat har begynt.

*Marianne83*2+1 skrev:

Bouncing buttplug skrev:

dæ***, imponert! skjønner ikke at det går an jeg ;) hehe :)

FLAKS! Det var faktisk pur flaks, en dobbel word, og to trippel word blandt annet.

Er det noe gøy å jukse da? Hva er da poenget med å spille?

Samme hva man spiller vil det alltid være noen som jukser, folk jukser til og med i farm ville og sånne ting på facebook.

Jeg har jukse appen jeg, men det er kun fordi en jeg spilte mot(kollega) alltid jukset og jeg var møkk lei av å tape og måtte jo ta igjen

Syns heller ikke det er gøy å jukse..da er jo hele poenget borte da jo..må vrenge de små grå litt av og til

Jeg er hellig overbevist om at noen jeg pleier å spille mot jukser. Og det er blandt annet noen her inne i fra ;) 
Kan ikke med mine fulle fem godta at folk vet om slike rare ord som på toppen gir mange poeng i tillegg...

Kommer aldri til å skaffe meg den appen. Mannen sitter med ordliste foran seg med de siste bokstavene i alfa, men han påstår det kun er mot broren. Skeeeptisk.... Hahaha!

Trone skrev:
Jeg er hellig overbevist om at noen jeg pleier å spille mot jukser. Og det er blandt annet noen her inne i fra ;) 
Kan ikke med mine fulle fem godta at folk vet om slike rare ord som på toppen gir mange poeng i tillegg...

Kommer aldri til å skaffe meg den appen. Mannen sitter med ordliste foran seg med de siste bokstavene i alfa, men han påstår det kun er mot broren. Skeeeptisk.... Hahaha!

Ikke sant.. det er så mange merkelige ord som dukker opp! Jeg pleier ofte å stokke om på bokstavene PÅ brettet å trykke "play" bare for å sjekke jeg..

Bouncing buttplug skrev:

Trone skrev:

Ikke sant.. det er så mange merkelige ord som dukker opp! Jeg pleier ofte å stokke om på bokstavene PÅ brettet å trykke "play" bare for å sjekke jeg..

Er sånn jeg også gjør det, he he h!! Håpløs amatør, men ingen jukser!!

Back
Topp