Wordfeud! Bilde og poengsum av første ord!

imponert:) jeg begynte igår, men brettet ser ikke sånn ut hos meg, hvordan får du den fordelingen av ordpoeng?

1980 skrev:
imponert:) jeg begynte igår, men brettet ser ikke sånn ut hos meg, hvordan får du den fordelingen av ordpoeng?

Når du skal velge "nytt spill", får du opp alternativer for språk og brett. Velg "random" på brett. 

LittleMonkey skrev:
Jeg har så lyst til å spille det der! 

Hvorfor gjør du det ikke?

Jeg skjønner ikke dette jeg..
Har lasta det ned på mobilen og alt men jeg skjønner ikke ..
Er det samme hvor man putter bokstavene på brettet..??
Og skal man bruke de hvite bokstavene som man får utdelt nede..?
Hva med de fargerike boksene med bokstaver inni..? hva er de for noe.?

IsThaBeth skrev:

LittleMonkey skrev:

For det første har jeg en krisetelefon uten noen form for operativsystem og ei heller har den kamera.. (altså er den lite fresh)
Det var vel det hele :p

Å heisann! Vil da ikke si det var en dårlig poengsum på første ord! :o)

Frk.Z skrev:

Du skal bygge ord med bokstavene du får utdelt. De bokstavene du ser nede, er de du har tilgjengelig. De endrer seg ettersom du bruker dem. 

Det er ikke det samme hvor du putter bokstavene. Det første ordet, må alltid legges sånn at en av bokstavene havner på stjerna i midten. 

De fargerike boksene med bokstaver er "bonus". TW, betyr at hvis du skriver et ord der du bruker en rute det står "tw" i, triples poengsummen av ordet. DW, betyr å doble ordet. TL og DL betyr at du tripler eller dobler bokstaven i den aktuelle ruta. 

Bokstavene har ulik verdi, hvor mye de er verdt, står øverst til høyre på hver bokstav. 

LittleMonkey skrev:

IsThaBeth skrev:

LittleMonkey skrev:

For det første har jeg en krisetelefon uten noen form for operativsystem og ei heller har den kamera.. (altså er den lite fresh)
Det var vel det hele :p

Jeg skjønner, rent bortsett fra at du ikke trenger kamerafor å spille wordfeud. 

IsThaBeth skrev:

Frk.Z skrev:

Du skal bygge ord med bokstavene du får utdelt. De bokstavene du ser nede, er de du har tilgjengelig. De endrer seg ettersom du bruker dem. 

Det er ikke det samme hvor du putter bokstavene. Det første ordet, må alltid legges sånn at en av bokstavene havner på stjerna i midten. 

De fargerike boksene med bokstaver er "bonus". TW, betyr at hvis du skriver et ord der du bruker en rute det står "tw" i, triples poengsummen av ordet. DW, betyr å doble ordet. TL og DL betyr at du tripler eller dobler bokstaven i den aktuelle ruta. 

Bokstavene har ulik verdi, hvor mye de er verdt, står øverst til høyre på hver bokstav. 

Tusen takk for veldig bra forklaring
Eneste jeg ikke skjønner nå,er stjerna i midten som du snakker om.
Den ser jeg ikke..

Frk.Z skrev:

IsThaBeth skrev:

Frk.Z skrev:

Tusen takk for veldig bra forklaring
Eneste jeg ikke skjønner nå,er stjerna i midten som du snakker om.
Den ser jeg ikke..

Du ser den ikke på bildet mitt, men hvis du ser på applikasjonen på mobilen din, vil du se ei lilla rute med ei stjerne i midt i skjermbrettet. 

Og du lurer på hvorfor jeg ikke gidder å spille med deg.... 

Jeg har sånn telefon som kan sende sms og ringe med jeg. Sukk.

AnaBanana skrev:
Jeg har sånn telefon som kan sende sms og ringe med jeg. Sukk.

Jeg og, uten noen form for dilldall, men helt greit, kan de ikke lage wordfreud til oss med enkele mobiltelefoner, så at vi kan spille det på pcen online???

WOW trodde ikke det var mulig med så høy score jeg
Hvordan får du tatt bilde av det? bruker du kamera eller?

Drømmeren skrev:
WOW trodde ikke det var mulig med så høy score jeg
Hvordan får du tatt bilde av det? bruker du kamera eller?

På sony ericsson arc er det en funksjon på 'powerwknappen'. Nederste alternativ er å ta skjermbilde. Denne poengsummen er nok et eksempel på ekstrem flaks på randomboard og heldig med bokstavene

Back
Topp